Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-29 22:32 |
![]() BUTURE, Beatrice-Mihaela. Pandemia de COVID 19 – examenul secolului XXI. In: Asistența psihosocială în contextul noilor realități pe timp de pandemie, 16 aprilie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, pp. 321-326. ISBN 978-9975-46-545-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Asistența psihosocială în contextul noilor realități pe timp de pandemie 2021 | ||||||
Conferința "Asistența psihosocială în contextul noilor realități pe timp de pandemie" Chişinău, Moldova, 16 aprilie 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 321-326 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
De-a lungul istoriei, omenirea s-a confruntat cu mai multe epidemii, virușii făcând parte din realitatea existenței noastre. Organizația Mondială a Sănătății a venit în întâmpinarea statelor lumii și a pregătit în 1999, revizuit în 2005 și 2009, un plan de pregătire pentru pandemia de gripă. În 2006, România a parcurs un proces de evaluare și a primit recomandări pentru intervenția și gestionarea unei pandemii de gripă. Pandemiile provoacă severe perturbări sociale, economice și politice și afectează structura psihică a indivizilor. Autoritățile statului, ONG-uri și societatea civilă au reacționat la pandemia de Covid-19 cu scopul de a susține populația și de a minimiza efectele negative. |
||||||
Cuvinte-cheie pandemie, COVID-19, OMS, România, asistența psihosocială, pandemic, COVID-19, WHO, Romania, psycho-social assistance |
||||||
|