Articolul precedent |
Articolul urmator |
424 24 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-10 22:46 |
SM ISO690:2012 VLAS, Irina. Stresul și inteligența emoțională la adolescenți. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 19, 1 ianuarie 2021, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, Vol.19, Partea 2, pp. 362-370. ISBN 978-9975-46-296-9. ISSN 1857-0267. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice Vol.19, Partea 2, 2021 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice." 19, Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 362-370 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Article presents an experimental study of stress, coping strategies and emotional intelligence. As result we established that 30,09% adolescents have a high level of stress. Also we underlined that adolescents choose more often positive reinterpretation and growth, seeking of emotional social support, seeking of instrumental social support, acceptance and denial. For adolescents with high level of anxiety is characteristic a low level of emotional intelligence. |
||||||
Cuvinte-cheie stress, coping strategies, emotional intelligence, adolescence, stres, strategii de coping, Inteligenţa emoţională, vârsta adolescenței |
||||||
|