Inteligența emoțională și performanța academică a studenților
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
694 75
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-02 23:37
SM ISO690:2012
DRANGA (MORARU), Anca. Inteligența emoțională și performanța academică a studenților. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 19, 1 ianuarie 2021, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, Vol.19, Partea 2, pp. 185-194. ISBN 978-9975-46-296-9. ISSN 1857-0267.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice
Vol.19, Partea 2, 2021
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice."
19, Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2021

Inteligența emoțională și performanța academică a studenților


Pag. 185-194

Dranga (Moraru) Anca
 
 
 
Disponibil în IBN: 6 mai 2022


Rezumat

This article presents the specificity of emotional intelligence in adulthood. Social and emotional education is the active element in school curricula that improve learning ability. There is scientific evidence that young people and adults improve their self-awareness and self-confidence, with better control of emotions, can develop empathy, the reward being improved behavior and measurable academic performance.

Acest articol prezintă specificitățile inteligenței emoționale la vârsta adultă. Educația socială și emoțională este elementul activ în programele școlare care îmbunătățesc capacitatea de învățare. Există dovezi științifice că tinerii și adulții își îmbunătățesc conștiința de sine și încrederea în sine, cu un control mai bun al emoțiilor, pot dezvolta empatie, recompensa fiind un comportament îmbunătățit și performanțe academice măsurabile.

Cuvinte-cheie
emotional intelligence, academic performance, efficiency, student, personality, learning,

Inteligenţa emoţională, performanţă academică, eficienţă, student, personalitate, învăţare