Articolul precedent |
Articolul urmator |
702 75 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-02 23:37 |
SM ISO690:2012 DRANGA (MORARU), Anca. Inteligența emoțională și performanța academică a studenților. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 19, 1 ianuarie 2021, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, Vol.19, Partea 2, pp. 185-194. ISBN 978-9975-46-296-9. ISSN 1857-0267. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice Vol.19, Partea 2, 2021 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice." 19, Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 185-194 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article presents the specificity of emotional intelligence in adulthood. Social and emotional education is the active element in school curricula that improve learning ability. There is scientific evidence that young people and adults improve their self-awareness and self-confidence, with better control of emotions, can develop empathy, the reward being improved behavior and measurable academic performance. |
||||||
Cuvinte-cheie emotional intelligence, academic performance, efficiency, student, personality, learning, Inteligenţa emoţională, performanţă academică, eficienţă, student, personalitate, învăţare |
||||||
|
Google Scholar Export
<meta name="citation_title" content="Inteligența emoțională și performanța academică a studenților"> <meta name="citation_author" content="Dranga (Moraru) Anca"> <meta name="citation_publication_date" content="2021"> <meta name="citation_collection_title" content="Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice"> <meta name="citation_volume" content="Vol.19, Partea 2"> <meta name="citation_firstpage" content="185"> <meta name="citation_lastpage" content="194"> <meta name="citation_pdf_url" content="https://ibn.idsi.md/sites/default/files/imag_file/185-194_6.pdf">