Specificul implementării strategiilor activ-participative la lecțiile de educație plastică
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
311 12
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-11 12:38
SM ISO690:2012
BRIŢCHI, Aliona. Specificul implementării strategiilor activ-participative la lecțiile de educație plastică . In: Educaţia artistic-spirituală în contextul învăţământului contemporan: realizări, provocări, perspective, 30-31 octombrie 2020, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2021, pp. 60-66. ISBN 978-9975-3470-8-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educaţia artistic-spirituală în contextul învăţământului contemporan: realizări, provocări, perspective 2021
Conferința "Educaţia artistic-spirituală în contextul învăţământului contemporan: realizări, provocări, perspective"
Bălți, Moldova, 30-31 octombrie 2020

Specificul implementării strategiilor activ-participative la lecțiile de educație plastică

The specificity of the implementation of the activeparticipatory strategies in the plastic education lessons


Pag. 60-66

Briţchi Aliona
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 5 mai 2022


Rezumat

The artistic-plastic activity of the students must be organized on the basis of reception activities, which would involve the examination and analysis of the surrounding world, the reproductions of fine art and the work of the students. The given activities must capitalize on active learning, based on tasks: exploration, observation, identification of the specifics, similarities and differences between the elements of plastic language, highlighting the means of expression

Cuvinte-cheie
artistic-plastic activity, fine art, active learning, plastic language