Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-27 12:57 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
372.41 (7) |
Education (14836) |
![]() TELEMAN, Angela, BUZILA, Cristina. Abordarea didactică a dificultăților de citire în clasele primare. In: Implicarea studenților, masteranzilor și doctoranzilor în activități de cercetare dezvoltate de mediul asociativ: provocări și soluții, 24 iunie 2021, Chişinău. CEP UPS „I.Creangă”, 2021, pp. 141-146. ISBN 978-9975-46-558-8.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Implicarea studenților, masteranzilor și doctoranzilor în activități de cercetare dezvoltate de mediul asociativ: provocări și soluții 2021 | ||||||
Seminarul "Implicarea studenților, masteranzilor și doctoranzilor în activități de cercetare dezvoltate de mediul asociativ: provocări și soluții" Chişinău, Moldova, 24 iunie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 372.41 | ||||||
Pag. 141-146 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Reading is a complex activity for primary classes. The association of sound and letter will be achieved through analysis and synthesis, operations ensured by applying the phonetic, analytical-synthetic method in the alphabetical period. Effective reading involves comprehension of what is read, which depends on the length of word processing by pupils. Thus reading difficulties can be overcome by ensuring phonological, morphological and syntactic comprehension. |
||||||
Cuvinte-cheie reading, language comprehension, citire, conștientizare fonologică |
||||||
|