Reading difficulties didactic approach in primary classes
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
419 6
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-27 12:57
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
372.41 (7)
Education (14836)
SM ISO690:2012
TELEMAN, Angela, BUZILA, Cristina. Abordarea didactică a dificultăților de citire în clasele primare. In: Implicarea studenților, masteranzilor și doctoranzilor în activități de cercetare dezvoltate de mediul asociativ: provocări și soluții, 24 iunie 2021, Chişinău. CEP UPS „I.Creangă”, 2021, pp. 141-146. ISBN 978-9975-46-558-8..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Implicarea studenților, masteranzilor și doctoranzilor în activități de cercetare dezvoltate de mediul asociativ: provocări și soluții 2021
Seminarul "Implicarea studenților, masteranzilor și doctoranzilor în activități de cercetare dezvoltate de mediul asociativ: provocări și soluții"
Chişinău, Moldova, 24 iunie 2021

Reading difficulties didactic approach in primary classes

Abordarea didactică a dificultăților de citire în clasele primare

CZU: 372.41

Pag. 141-146

Teleman Angela, Buzila Cristina
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 4 mai 2022


Rezumat

Reading is a complex activity for primary classes. The association of sound and letter will be achieved through analysis and synthesis, operations ensured by applying the phonetic, analytical-synthetic method in the alphabetical period. Effective reading involves comprehension of what is read, which depends on the length of word processing by pupils. Thus reading difficulties can be overcome by ensuring phonological, morphological and syntactic comprehension.

Citirea este o activitate complexă pentru elevii din clasa I. Asocierea sunetului și a literei se va realiza prin analiză și sinteză, operații asigurate prin aplicarea metodei fonetică, analitico-sintetică în perioada alfabetară. Citirea eficientă implică comprehensiunea celor citite, care depinde de durata procesării cuvintelor de către elevi. Astfel dificultățile de citire pot fi depășite prin asigurarea comprehensiunii fonologice, morfologice și sintactice.

Cuvinte-cheie
reading, language comprehension,

citire, conștientizare fonologică