Le développement de la pensée créative chez les apprenants en fle
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
433 1
Ultima descărcare din IBN:
2023-05-23 22:27
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
811.133.1:37.016 (2)
Gallo-Romance / Gallo-Romanic languages (248)
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (4076)
SM ISO690:2012
SAVA, Anastasia. Le développement de la pensée créative chez les apprenants en fle . In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 23, 26 martie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, Seria 23, Vol.2, pp. 226-230. ISBN 978-9975-46-559-5; 978-9975-46-561-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului
Seria 23, Vol.2, 2021
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului"
23, Chişinău, Moldova, 26 martie 2021

Le développement de la pensée créative chez les apprenants en fle

The development of creative thinking among learners in fle

CZU: 811.133.1:37.016

Pag. 226-230

Sava Anastasia
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 3 mai 2022


Rezumat

In the last decade, the development of creative thinking has become one of the main imperatives of education. Thinking, in general, and creative thinking, in particular, is an essential component of learning. The four indicators that characterize it are: fluidity, flexibility, originality, elaboration. Therefore, it must be developed for the learner to be able to express his ideas, to experiment, to associate, to analyze, to vary the sources of inspiration, to be original. And this depends largely on the teacher's attitude and encouragement towards the learner, on the questions asked by the teacher, which must have a problematic character of thinking, of checking knowledge.

În ultimul deceniu, dezvoltarea gîndirii creative a devenit unul din principalele imperative ale educației. Gîndirea, în general, iar cea creativă, in particular, este o componentă esențială a învățării. Cei patru indicatori care o caracterizează sunt: fluiditatea, flexibilitatea, originalitatea, elaborarea. Prin urmare trebuie de dezvoltat la cel ce învață să-și poată exprima ideile, să experimenteze, să asocieze, să analizeze, să varieze sursele de inspirație, să fie original. Iar aceasta depinde în mare măsură de atitudinea și încurajarea profesorului față de cel ce învață, de întrebările pe care le pune profesorul, care trebuie să aibă un caracter problematizat de gîndire, de verificare a cunoștințelor.

Cuvinte-cheie
creative thinking, Strategies, imagination, originality,

gîndire creativă, strategii, imaginaţie, originalitate