Abordări contemporane privind comportamentul consumatorilor și modele de investigare a influenței reclamei asupra comportamentului consumatorului
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
488 67
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-11 13:28
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
366.1+659.1 (2)
Consumerism (156)
Publicity. Advertising (175)
SM ISO690:2012
BURBULEA, Rodica, DOMBROVSCHI, Ina. Abordări contemporane privind comportamentul consumatorilor și modele de investigare a influenței reclamei asupra comportamentului consumatorului. In: Promotion of Social and Economic Values in the Context of European Integration: 4th International Conference, Ed. 4, 3-4 decembrie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: 2021, Ediția 4, Vol.1, pp. 98-102. ISBN 978-9975-3527-1-0.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Promotion of Social and Economic Values in the Context of European Integration
Ediția 4, Vol.1, 2021
Conferința "Promotion of Social and Economic Values in the Context of European Integration"
4, Chişinău, Moldova, 3-4 decembrie 2021

Abordări contemporane privind comportamentul consumatorilor și modele de investigare a influenței reclamei asupra comportamentului consumatorului

CZU: 366.1+659.1

Pag. 98-102

Burbulea Rodica, Dombrovschi Ina
 
Universitatea Agrară de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 28 aprilie 2022


Rezumat

Advertising, as a component of today's world, accompanies our contemporaries constantly and everywhere and is considered one of the basic components of a mass communication system. Advertising penetrates all aspects of life, vigorously influencing it. The action offered by advertising affects the consumer's behavior and the decision to buy it, and the consumer, being an "open system", can only respond to the avalanche of information. The topicality of the research topic in studying the impact of advertising on consumer behavior is determined by the presence in modern society of pressing issues associated with the influence of advertising, public relations and media.

Reclama, ca o componentă a lumii actuale, însoțește contemporanii noștri în mod constant și peste tot și este considerată una dintre componentele de bază a unui sistem de comunicare în masă. Reclama pătrunde în toate aspectele vieții, influințând-o energic. Acțiunea oferită de publicitate afectează comportamentul consumatorului și decizia de cumpărare a acestuia, iar consumatorul, fiind un „sistem deschis”, nu poate decât să răspundă la avalanșa de informații. Actualitatea temei de cercetare în studierea impactului reclamei asupra comportamentului consumatorului, este determinată de prezența în societatea modernă a problemelor presante asociate influenței publicității, relațiilor publice și mass-media.

Cuvinte-cheie
Advertising, consumer, behavior, consumer behavior,

reclamă, consumator, comportament, comportamentul consumatorului