Tips on how to teach short stories “The last leaf” by O. Henry
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
536 25
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-22 13:45
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02:[811.111+821.111-3.09] (1)
General questions of didactics and method (1259)
English language (700)
English literature (126)
SM ISO690:2012
TULEI, Angela. Tips on how to teach short stories “The last leaf” by O. Henry. In: Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului: la cerinţele pieţei muncii. In Memoriam Tamara Matei, Ed. 4, 16-17 aprilie 2021, Chişinău. Chişinău: Tehnica-UTM, 2021, Ediția 4, pp. 382-393. ISBN 978-9975-56-893-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului
Ediția 4, 2021
Conferința "Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului la cerinţele pieţei muncii"
4, Chişinău, Moldova, 16-17 aprilie 2021

Tips on how to teach short stories “The last leaf” by O. Henry

CZU: 37.02:[811.111+821.111-3.09]

Pag. 382-393

Tulei Angela
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 27 aprilie 2022


Rezumat

Abordarea comunicativă este pe larg folosită în învățarea unei limbi străine. Mai jos vom prezenta un proiect de lecție pentru predarea unei nuvele la orele de limbă engleză, și anume a nuvelei “The Last Leaf” de O. Henry. Nuvela este o specie a genului epic în proză, de dimensiuni medii, cuprinse între schiță și roman, cu un singur fir narativ, urmărind un conflict unic, concentrat, în care relativ putine personaje sunt antrenate în derularea unor evenimente, cu intrigă riguros construită, accentul fiind pus mai mult pe definirea personajului decât pe acțiune. Proiectul dat are o valoare practică și poate fi utilizat pe larg la ore cu studenții cu nivelul de cunoastere a limbii B1-B2.

Cuvinte-cheie
nuvelă, proiect didactic, competenţă, cunoaştere, aplicare, integrare.