Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-22 13:45 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:[811.111+821.111-3.09] (1) |
General questions of didactics and method (1259) |
English language (700) |
English literature (126) |
![]() TULEI, Angela. Tips on how to teach short stories “The last leaf” by O. Henry. In: Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului: la cerinţele pieţei muncii. In Memoriam Tamara Matei, Ed. 4, 16-17 aprilie 2021, Chişinău. Chişinău: Tehnica-UTM, 2021, Ediția 4, pp. 382-393. ISBN 978-9975-56-893-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului Ediția 4, 2021 |
||||||
Conferința "Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului la cerinţele pieţei muncii" 4, Chişinău, Moldova, 16-17 aprilie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:[811.111+821.111-3.09] | ||||||
Pag. 382-393 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Abordarea comunicativă este pe larg folosită în învățarea unei limbi străine. Mai jos vom prezenta un proiect de lecție pentru predarea unei nuvele la orele de limbă engleză, și anume a nuvelei “The Last Leaf” de O. Henry. Nuvela este o specie a genului epic în proză, de dimensiuni medii, cuprinse între schiță și roman, cu un singur fir narativ, urmărind un conflict unic, concentrat, în care relativ putine personaje sunt antrenate în derularea unor evenimente, cu intrigă riguros construită, accentul fiind pus mai mult pe definirea personajului decât pe acțiune. Proiectul dat are o valoare practică și poate fi utilizat pe larg la ore cu studenții cu nivelul de cunoastere a limbii B1-B2. |
||||||
Cuvinte-cheie nuvelă, proiect didactic, competenţă, cunoaştere, aplicare, integrare. |
||||||
|