Articolul precedent |
Articolul urmator |
291 9 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-22 14:40 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.014.523 (3) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3934) |
SM ISO690:2012 FLOROAIA, Mihai. Rolul educației religioase în dezvoltarea competențelor specifice profilului de formare al absolventului de liceu. In: Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice, 18-22 iunie 2021, Chisinau. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, pp. 268-273. ISBN 978-9975-46-541-0. DOI: https://doi.org/10.46728/c.18-06-2021.p268-273 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice 2021 | ||||||
Conferința "Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice" Chisinau, Moldova, 18-22 iunie 2021 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46728/c.18-06-2021.p268-273 | ||||||
CZU: 37.014.523 | ||||||
Pag. 268-273 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Prin informaţiile, cunoştinţele şi valorile oferite, procesul educativ vizează formarea şi modelarea caracterelor. Caracterul creştin presupune o îmbunătăţire a fiecărei facultăţi a sufletului prin raportul dintre har şi libertate şi armonizarea statornică a acestora, fapt ce poate fi realizat doar cu ajutorul unei educaţii moral-religioase. Dacă la majoritatea disciplinelor de studiu accentul cade preponderent pe informaţie, în cazul educaţiei religioase, accentul este pus pe aspectul formativ, fapt ce aduce un echilibru în formarea holistică a tânărului. Pornind de la descrierile competențelor cheie, profilul de formare al absolventului de liceu a fost derivat dintr-un document al Comisiei Europene referitor la aceste competențe pe trei niveluri de achiziție: elementar, funcțional și dezvoltat. Astfel, prin atingerea competenţelor derivate propuse în cadrul orelor de religie, pot fi dezvoltate cele opt competenţe ce vizeză foarmarea absolventului pentru integrarea în societate. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie, formare, absolvent, şcoală, abilităţi, education, training, graduate, school, skills. |
||||||
|