Condiții psihopedagogice de optimizare a învățării online
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
334 10
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-25 16:26
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.018.43:004 (57)
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (4054)
Computer science and technology. Computing. Data processing (4253)
SM ISO690:2012
RAILEANU, Olga. Condiții psihopedagogice de optimizare a învățării online. In: Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice, 18-22 iunie 2021, Chisinau. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, pp. 128-132. ISBN 978-9975-46-541-0. DOI: https://doi.org/10.46728/c.18-06-2021.p128-132
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice 2021
Conferința "Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice"
Chisinau, Moldova, 18-22 iunie 2021

Condiții psihopedagogice de optimizare a învățării online

Psychopedagogical conditions for optimizing online learning

DOI:https://doi.org/10.46728/c.18-06-2021.p128-132
CZU: 37.018.43:004

Pag. 128-132

Raileanu Olga
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 21 aprilie 2022


Rezumat

Prezentul articol reflectă importanța evidențierii condițiilor de optimizare a învățării online, aspectele definitorii ale provocărilor la care a fost supus procesul educațional. În același context sunt descrie posibilitățile de formare a rezilienței sistemului educational în fața schimbărilor provocate de pandemia Covid 19. La fel, sunt descrise modalitățile de lucru în cadrul activităților didactice la toate nivelurile de învățământ și aspectele de parteneriat dezvoltat între părinți-copii-cadre didactice. Este abordată problema eficientizării învățării online prin valorificarea competențelor digitale ale educabililor, utilizarea mai eficientă resurselor mediului în care trăiește și învață copilul, posibilităților instituțiilor din comunitate și mijloacelor mass-media, dar și utilizarea tehnologiilor de învățare de la distanță/online, fiind o oportunitate pentru situații speciale sau imprevizibile

This article reflects the importance of highlighting the conditions for optimizing online learning, the defining aspects of the challenges to which the educational process has been subjected. In the same context, the possibilities of forming the resilience of the educational system in the face of the changes caused by the Covid pandemic 19 are described. It addresses the issue of streamlining online learning by capitalizing on the digital skills of learners, more efficient use of resources in the environment in which the child lives and learns, the possibilities of community institutions and media, but also the use of distance/ online learning technologies for special or unpredictable situations

Cuvinte-cheie
învăţare online, condiții pandemice, parteneriat, tehnologii educaţionale, platforme nline, condiții psihopedagogice.,

online learning, pandemic conditions, partnership, educational technologies, online platforms, psycho-pedagogical conditions.