Articolul precedent |
Articolul urmator |
334 10 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-25 16:26 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.018.43:004 (57) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (4054) |
Computer science and technology. Computing. Data processing (4253) |
SM ISO690:2012 RAILEANU, Olga. Condiții psihopedagogice de optimizare a învățării online. In: Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice, 18-22 iunie 2021, Chisinau. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, pp. 128-132. ISBN 978-9975-46-541-0. DOI: https://doi.org/10.46728/c.18-06-2021.p128-132 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice 2021 | ||||||
Conferința "Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice" Chisinau, Moldova, 18-22 iunie 2021 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46728/c.18-06-2021.p128-132 | ||||||
CZU: 37.018.43:004 | ||||||
Pag. 128-132 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Prezentul articol reflectă importanța evidențierii condițiilor de optimizare a învățării online, aspectele definitorii ale provocărilor la care a fost supus procesul educațional. În același context sunt descrie posibilitățile de formare a rezilienței sistemului educational în fața schimbărilor provocate de pandemia Covid 19. La fel, sunt descrise modalitățile de lucru în cadrul activităților didactice la toate nivelurile de învățământ și aspectele de parteneriat dezvoltat între părinți-copii-cadre didactice. Este abordată problema eficientizării învățării online prin valorificarea competențelor digitale ale educabililor, utilizarea mai eficientă resurselor mediului în care trăiește și învață copilul, posibilităților instituțiilor din comunitate și mijloacelor mass-media, dar și utilizarea tehnologiilor de învățare de la distanță/online, fiind o oportunitate pentru situații speciale sau imprevizibile |
||||||
Cuvinte-cheie învăţare online, condiții pandemice, parteneriat, tehnologii educaţionale, platforme nline, condiții psihopedagogice., online learning, pandemic conditions, partnership, educational technologies, online platforms, psycho-pedagogical conditions. |
||||||
|