Articolul precedent |
Articolul urmator |
312 11 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-23 16:33 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.3+159.942 (8) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (4065) |
Psychology (3511) |
SM ISO690:2012 AMIHĂLĂCHIOAE, Aniela. Câteva aspecte psihologice cu privire la stabilitatea emoțională a elevilor de gimnaziu în raport cu cerințele actuale ale societății. In: Aspecte psihosociale ale securității psihologice și manifestările ei în plan social la copii , 29 octombrie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, pp. 230-234. ISBN 978-9975-46-564-9.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Aspecte psihosociale ale securității psihologice și manifestările ei în plan social la copii 2021 | ||||||
Conferința "Aspecte psihosociale ale securității psihologice și manifestările ei în plan social la copii " Chişinău, Moldova, 29 octombrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.015.3+159.942 | ||||||
Pag. 230-234 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Acest articol evidențiază necesitatea unei dezvoltări a inteligenței emoționale la elevi și a unei colaborări între toți factorii implicați în actul educativ pentru formarea unui parcurs educațional optim al educabilului. Nevoia de susținere emoțională, științifică și personală este amplificată cu înaintarea în vârstă a școlarilor, iar cadrele didactice trebuie să fie receptive la nevoile actuale ale acestora. |
||||||
Cuvinte-cheie Inteligenţa emoţională, dezvoltare cognitivă, personalitate, dezvoltare intelectuală, emotional intelligence, cognitive development, personality, intellectual development |
||||||
|