Câteva aspecte psihologice cu privire la stabilitatea emoțională a elevilor de gimnaziu în raport cu cerințele actuale ale societății
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
312 11
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-23 16:33
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.015.3+159.942 (8)
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (4065)
Psychology (3511)
SM ISO690:2012
AMIHĂLĂCHIOAE, Aniela. Câteva aspecte psihologice cu privire la stabilitatea emoțională a elevilor de gimnaziu în raport cu cerințele actuale ale societății. In: Aspecte psihosociale ale securității psihologice și manifestările ei în plan social la copii , 29 octombrie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, pp. 230-234. ISBN 978-9975-46-564-9..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Aspecte psihosociale ale securității psihologice și manifestările ei în plan social la copii 2021
Conferința "Aspecte psihosociale ale securității psihologice și manifestările ei în plan social la copii "
Chişinău, Moldova, 29 octombrie 2021

Câteva aspecte psihologice cu privire la stabilitatea emoțională a elevilor de gimnaziu în raport cu cerințele actuale ale societății

Some psychological aspects regarding the emotional stability of high school students in relation to the current requirements of society

CZU: 37.015.3+159.942

Pag. 230-234

Amihălăchioae Aniela12
 
1 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău,
2 Școala Gimnazială ”Ioan Murariu” Cristinești
 
 
Disponibil în IBN: 17 aprilie 2022


Rezumat

Acest articol evidențiază necesitatea unei dezvoltări a inteligenței emoționale la elevi și a unei colaborări între toți factorii implicați în actul educativ pentru formarea unui parcurs educațional optim al educabilului. Nevoia de susținere emoțională, științifică și personală este amplificată cu înaintarea în vârstă a școlarilor, iar cadrele didactice trebuie să fie receptive la nevoile actuale ale acestora.

This article highlights the need for a development of emotional intelligence in students and a collaboration between all factors involved in the educational act to form an optimal educational path of the learner. The need for emotional, scientific and personal support is amplified with the aging of schoolchildren, and teachers must be receptive to their current needs.

Cuvinte-cheie
Inteligenţa emoţională, dezvoltare cognitivă, personalitate, dezvoltare intelectuală,

emotional intelligence, cognitive development, personality, intellectual development