Articolul precedent |
Articolul urmator |
317 11 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-23 16:33 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.3+159.942 (8) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (4067) |
Psychology (3512) |
SM ISO690:2012 AMIHĂLĂCHIOAE, Aniela. Câteva aspecte psihologice cu privire la stabilitatea emoțională a elevilor de gimnaziu în raport cu cerințele actuale ale societății. In: Aspecte psihosociale ale securității psihologice și manifestările ei în plan social la copii , 29 octombrie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, pp. 230-234. ISBN 978-9975-46-564-9.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Aspecte psihosociale ale securității psihologice și manifestările ei în plan social la copii 2021 | ||||||
Conferința "Aspecte psihosociale ale securității psihologice și manifestările ei în plan social la copii " Chişinău, Moldova, 29 octombrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.015.3+159.942 | ||||||
Pag. 230-234 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Acest articol evidențiază necesitatea unei dezvoltări a inteligenței emoționale la elevi și a unei colaborări între toți factorii implicați în actul educativ pentru formarea unui parcurs educațional optim al educabilului. Nevoia de susținere emoțională, științifică și personală este amplificată cu înaintarea în vârstă a școlarilor, iar cadrele didactice trebuie să fie receptive la nevoile actuale ale acestora. |
||||||
Cuvinte-cheie Inteligenţa emoţională, dezvoltare cognitivă, personalitate, dezvoltare intelectuală, emotional intelligence, cognitive development, personality, intellectual development |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Amihălăchioae, A.</creatorName> <affiliation>Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Câteva aspecte psihologice cu privire la stabilitatea emoțională a elevilor de gimnaziu în raport cu cerințele actuale ale societății</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2021</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978-9975-46-564-9.</relatedIdentifier> <subjects> <subject>Inteligenţa emoţională</subject> <subject>dezvoltare cognitivă</subject> <subject>personalitate</subject> <subject>dezvoltare intelectuală</subject> <subject>emotional intelligence</subject> <subject>cognitive development</subject> <subject>personality</subject> <subject>intellectual development</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>37.015.3+159.942</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2021</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Acest articol evidențiază necesitatea unei dezvoltări a inteligenței emoționale la elevi și a unei colaborări între toți factorii implicați în actul educativ pentru formarea unui parcurs educațional optim al educabilului. Nevoia de susținere emoțională, științifică și personală este amplificată cu înaintarea în vârstă a școlarilor, iar cadrele didactice trebuie să fie receptive la nevoile actuale ale acestora.</p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>This article highlights the need for a development of emotional intelligence in students and a collaboration between all factors involved in the educational act to form an optimal educational path of the learner. The need for emotional, scientific and personal support is amplified with the aging of schoolchildren, and teachers must be receptive to their current needs.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>