Articolul precedent |
Articolul urmator |
417 22 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-18 23:07 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
338.48+366.5 (1) |
Tourism (537) |
Consumerism (156) |
SM ISO690:2012 PLATON, Nicolae, ZAPOROJAN, Felicia, CABAC, Elena. Sigurarea calității produsului turistic în raport cu consumatorii–turiști. In: Sustenabilitatea: îmbunătățirea produselor destinate consumatorilor și planetei, 11 noiembrie 2021, Chişinău. Chisinau, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2021, pp. 29-37. ISBN 978-9975-155-58-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Sustenabilitatea: îmbunătățirea produselor destinate consumatorilor și planetei 2021 | ||||||
Simpozionul "Sustenabilitatea: îmbunătățirea produselor destinate consumatorilor și planetei" Chişinău, Moldova, 11 noiembrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 338.48+366.5 | ||||||
JEL: M1, L15 | ||||||
Pag. 29-37 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Pentru ca o întreprindere turistică să fie gestionată cu succes, este necesar ca aceasta să fie modernizată, coordonată și controlată într-un mod sistematic și eficient. De aceea, implementarea și asigurarea unui sistem de management al calității este o necesitate pentru întreprinderile turistice, deoarece el este proiectat pentru îmbunătățirea continuă a performanțelor întreprinderii, totodată, luând în considerare și necesitățile consumatorului-turist. Datorită complexităţii conținutului și a tematicii abordate, prezentul articol poate contribui la conturarea unei viziuni de ansamblu asupra managementului calității din cadrul întreprinderii turistice, oferind informații necesare consumatorului-turist în raport cu calitatea prestației. În consecință, scopul acestei cercetări este de a elucida cu rigoare științifică complexitatea problemelor ce vizează asigurarea calității deservirii turistice în raport cu consumatorii-turiști. |
||||||
Cuvinte-cheie calitate, servicii turistice, produse turistice, consumator-turist, întreprindere turistică, Quality, tourist services, Tourist products, consumer-tourist, tourist enterprise |
||||||
|