Sigurarea calității produsului turistic în raport cu consumatorii–turiști
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
417 22
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-18 23:07
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
338.48+366.5 (1)
Tourism (537)
Consumerism (156)
SM ISO690:2012
PLATON, Nicolae, ZAPOROJAN, Felicia, CABAC, Elena. Sigurarea calității produsului turistic în raport cu consumatorii–turiști. In: Sustenabilitatea: îmbunătățirea produselor destinate consumatorilor și planetei, 11 noiembrie 2021, Chişinău. Chisinau, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2021, pp. 29-37. ISBN 978-9975-155-58-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Sustenabilitatea: îmbunătățirea produselor destinate consumatorilor și planetei 2021
Simpozionul "Sustenabilitatea: îmbunătățirea produselor destinate consumatorilor și planetei"
Chişinău, Moldova, 11 noiembrie 2021

Sigurarea calității produsului turistic în raport cu consumatorii–turiști

Ensuring the quality of the tourist product in relation to the consumers-tourists

CZU: 338.48+366.5
JEL: M1, L15

Pag. 29-37

Platon Nicolae, Zaporojan Felicia, Cabac Elena
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 15 februarie 2022


Rezumat

Pentru ca o întreprindere turistică să fie gestionată cu succes, este necesar ca aceasta să fie modernizată, coordonată și controlată într-un mod sistematic și eficient. De aceea, implementarea și asigurarea unui sistem de management al calității este o necesitate pentru întreprinderile turistice, deoarece el este proiectat pentru îmbunătățirea continuă a performanțelor întreprinderii, totodată, luând în considerare și necesitățile consumatorului-turist. Datorită complexităţii conținutului și a tematicii abordate, prezentul articol poate contribui la conturarea unei viziuni de ansamblu asupra managementului calității din cadrul întreprinderii turistice, oferind informații necesare consumatorului-turist în raport cu calitatea prestației. În consecință, scopul acestei cercetări este de a elucida cu rigoare științifică complexitatea problemelor ce vizează asigurarea calității deservirii turistice în raport cu consumatorii-turiști.

In order for a tourism business to be successfully managed, it is necessary to be modernized, coordinated and controlled in a systematic and efficient way. That is why the implementation and assurance of a quality management system is a necessity for tourism enterprises, because it is designed to continuously improve the performance of the enterprise, at the same time, taking into account the needs of the consumer-tourist. Due to the complexity of the content and the topics addressed, this article can help to outline an overview of quality management within the tourism enterprise, providing the necessary information to the consumer-tourist in relation to the quality of the service. Consequently, the aim of this research is to elucidate with scientific rigor the complexity of the problems aimed at ensuring the quality of tourist service in relation to consumers-tourists.

Cuvinte-cheie
calitate, servicii turistice, produse turistice, consumator-turist, întreprindere turistică,

Quality, tourist services, Tourist products, consumer-tourist, tourist enterprise