Starea de bine și digitalizarea forțată a profesorilor în lunile de carantină Covid-19
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
440 21
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-12 16:35
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.091:004+37.015.3 (2)
Organization of instruction (560)
Computer science and technology. Computing. Data processing (4267)
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (4064)
SM ISO690:2012
SIMION, Dănuţ. Starea de bine și digitalizarea forțată a profesorilor în lunile de carantină Covid-19. In: Educaţia din perspectiva conceptului Clasa Viitorului, Ed. 1, 27 noiembrie 2020, Chisinau. Chişinău: Garomont-Studio, 2020, Ediția 1, pp. 231-238.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educaţia din perspectiva conceptului Clasa Viitorului
Ediția 1, 2020
Conferința "Educația din perspectiva conceptului Clasa Viitorului"
1, Chisinau, Moldova, 27 noiembrie 2020

Starea de bine și digitalizarea forțată a profesorilor în lunile de carantină Covid-19

The well-being state and forced digitization of teachers in the COVID-19 quarantine months

CZU: 37.091:004+37.015.3

Pag. 231-238

Simion Dănuţ
 
Universitatea Tehnică a Moldovei
 
 
Disponibil în IBN: 11 februarie 2022


Rezumat

Șocul carantinării în lunile CoVid a scuturat întreaga societate. Acesta a afectatîn mare măsură toate acele structuri sociale care au rămas în urmă cu procesul de modernizare tehnologică. Unul dintre aceste sectoare a fost și sistemul de învățământ. Cadre didactice și studenți deopotrivă au fost puși însituația de a asimila forțat tehnologie și noi programe de lucru interactiv. Perioada de tranzitcătre un alt fel de normalitate a devenit una generatoare de stres. Relația dintre starea de bine psihologică, carantina CoVid-19 și digitalizarea forțată a cadrelor didactice sub influența noilor tehnologii aceasta voi încerca să determin în prezentul articol.

Cuvinte-cheie
stare de bine, carantină, digitalizare, cadre didactice