Articolul precedent |
Articolul urmator |
445 21 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-12 16:35 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091:004+37.015.3 (2) |
Организация обучения (561) |
Информационные технологии. Вычислительная техника. Обработка данных (4280) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (4076) |
SM ISO690:2012 SIMION, Dănuţ. Starea de bine și digitalizarea forțată a profesorilor în lunile de carantină Covid-19. In: Educaţia din perspectiva conceptului Clasa Viitorului, Ed. 1, 27 noiembrie 2020, Chisinau. Chişinău: Garomont-Studio, 2020, Ediția 1, pp. 231-238. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia din perspectiva conceptului Clasa Viitorului Ediția 1, 2020 |
||||||
Conferința "Educația din perspectiva conceptului Clasa Viitorului" 1, Chisinau, Moldova, 27 noiembrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.091:004+37.015.3 | ||||||
Pag. 231-238 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Șocul carantinării în lunile CoVid a scuturat întreaga societate. Acesta a afectatîn mare măsură toate acele structuri sociale care au rămas în urmă cu procesul de modernizare tehnologică. Unul dintre aceste sectoare a fost și sistemul de învățământ. Cadre didactice și studenți deopotrivă au fost puși însituația de a asimila forțat tehnologie și noi programe de lucru interactiv. Perioada de tranzitcătre un alt fel de normalitate a devenit una generatoare de stres. Relația dintre starea de bine psihologică, carantina CoVid-19 și digitalizarea forțată a cadrelor didactice sub influența noilor tehnologii aceasta voi încerca să determin în prezentul articol. |
||||||
Cuvinte-cheie stare de bine, carantină, digitalizare, cadre didactice |
||||||
|