Adaptarea relațională a elevilor cu CES in instituțiile de invățămant general
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
584 20
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-25 18:02
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
376.015.3 (34)
Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools (656)
SM ISO690:2012
FURDUI, Emilia. Adaptarea relațională a elevilor cu CES in instituțiile de invățămant general. In: Cercetarea în ştiinţe ale educaţiei şi în psihologie: provocări, perspective”, conferinţă ştiinţifică naţională, 16 septembrie 2021, Chişinău. Chişinău: "Print-Caro" SRL, 2021, pp. 374-378. ISBN 978-9975-56-934-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Cercetarea în ştiinţe ale educaţiei şi în psihologie: provocări, perspective”, conferinţă ştiinţifică naţională 2021
Conferința "Cercetarea în ştiinţe ale educaţiei şi în psihologie: provocări, perspective”, conferinţă ştiinţifică naţională"
Chişinău, Moldova, 16 septembrie 2021

Adaptarea relațională a elevilor cu CES in instituțiile de invățămant general

CZU: 376.015.3

Pag. 374-378

Furdui Emilia
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 10 februarie 2022


Rezumat

The paper determines the particularities of psychosocial relational adaptation of children with special educational needs (SEN) included in general education institutions. Being the product and value of societal development, the general education system continuously reflects the totality of psychosocial phenomena and is the factor that highlights the essential processes of the relational dimension in students. Also, the exposed material presents a theoretical analysis that intersects with practical segments, which conditions the complete formation of the personality of the students nominated through the element of the relationship.