Articolul precedent |
Articolul urmator |
391 10 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-22 10:24 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
372.873 (4) |
Education (14391) |
SM ISO690:2012 STAMATI, Maria. Particularitățile psihopedagogice de dezvoltare a deprinderilor grafice și tehnice în crearea imaginii artistice. In: Educația în fața noilor provocări, 5-6 noiembrie 2021, Chisinau. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol.2, pp. 220-225. ISBN 978-9975-76-373-8 (PDF). |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educația în fața noilor provocări Vol.2, 2021 |
||||||
Conferința "Educația în fața noilor provocări" Chisinau, Moldova, 5-6 noiembrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 372.873 | ||||||
Pag. 220-225 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol sunt analizate și expuse câteva idei fundamentale ale unor savanți despre necesitatea formării deprinderilor grafice și tehnice pentru realizarea unei imagini. Paralel se va realiza educarea interesului și atitudinile copilului față de artele plastice. Copilul va realiza cu mult succes imaginea doar în condițiile organizării corecte a procesului instructiv-educativ, reglementat și coordonat de către pedagog. |
||||||
Cuvinte-cheie artă plastică, deprinderi tehnice, grafice, proces educaţional, instruire, limbajul pictorului, imagine artistică., fine arts, technical skills, graphics, educational process, training, painter's language, artistic image. |
||||||
|