Influenţa reţelelor de socializare asupra dezvoltării creativităţii, limbajului literar-artistic și competenţei de receptare a textelor literare la elevii gimnaziali
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
675 48
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-22 19:54
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.4.091 (1)
Kinds of school providing general education (2016)
SM ISO690:2012
ANTIP, Crina Ramona, DĂNĂILĂ-MOISĂ, Mihaela. Influenţa reţelelor de socializare asupra dezvoltării creativităţii, limbajului literar-artistic și competenţei de receptare a textelor literare la elevii gimnaziali. In: Univers Pedagogic, 2021, nr. 4(72), pp. 44-50. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2021.4.13
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 4(72) / 2021 / ISSN 1811-5470

Influenţa reţelelor de socializare asupra dezvoltării creativităţii, limbajului literar-artistic și competenţei de receptare a textelor literare la elevii gimnaziali

The influence of social networks on the development of creativity, literary-artistic language and the ability to perceive literary texts in secondary school students

DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2021.4.13
CZU: 373.4.091

Pag. 44-50

Antip Crina Ramona12, Dănăilă-Moisă Mihaela21
 
1 Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei,
2 Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 31 ianuarie 2022


Rezumat

Prezenta lucrare pleacă de la premise teoretice cu privire la creativitate, limbaj și competența de receptare a textului literar, reprezintă un studiu asupra folosirii rețelelor de socializare diverse, prin aplicarea unui chestionar, pentru a identifica gradul de înfluență a acestora în cadrul educației elevilor.

This paper starts from theoretical premises regarding creativity, language and the competence of literary text perception, including a research on the use of various social networks by applying a questionnaire to identify the degree of their influence in student’s education and conclusions.

Cuvinte-cheie
creativitate, limbajul literar-artistic, competenţa de lectura, rețele de socializare,

creativity, literary-artistic language, reading skills, social networks