Articolul precedent |
Articolul urmator |
546 30 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-16 14:54 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
372.881 (130) |
Education (14878) |
SM ISO690:2012 OBOROCEANU, Viorica. Atitudinile interpretative – autoritative în alfabetizarea emoțională. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Științe Exacte și ale Naturii și Didactica Științelor Exacte și ale Naturii, 29-30 septembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 2, pp. 87-92. ISBN 978-9975-76-312-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 2, 2021 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" Chişinău, Moldova, 29-30 septembrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 372.881 | ||||||
Pag. 87-92 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Literatura pentru copii constituie o sursă inepuizabilă de exemple frumoase de comportamente oglindite în mici antiteze între personaje. Textele literare sunt trăite cu intensitate maximă, generează atitudini interpretative, sunt o construcție complexă de reacții afective raportate la sistemul de valori general-umane, orientează subiectul spre o anumită comportare vizavi de opera literară, devin un jongler al emoțiilor, cultivă încrederea, denotă cheia reușitei, încurajează cunoașterea sinelui și autocontrol, automotivează spre reușita socială, iar gestionarea propriilor emoții, recunoașterea punctelor tari sau slabe, înțelegerea faptului că nu suntem perfecți, trăsăturile pozitive și negative fiind cele care ne individualizează. |
||||||
Cuvinte-cheie atitudini interpretative, Inteligenţa emoţională, text literar, empatie, interpretive attitudes, emotional intelligence, literary text, empathy |
||||||
|
Google Scholar Export
<meta name="citation_title" content="Atitudinile interpretative – autoritative în alfabetizarea emoțională"> <meta name="citation_author" content="Oboroceanu Viorica"> <meta name="citation_publication_date" content="2021"> <meta name="citation_collection_title" content="Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective"> <meta name="citation_volume" content="Vol. 2"> <meta name="citation_firstpage" content="87"> <meta name="citation_lastpage" content="92"> <meta name="citation_pdf_url" content="https://ibn.idsi.md/sites/default/files/imag_file/87-92_24.pdf">