Metode de evaluare complexă a copiilor cu C.E.S
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
659 60
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-17 17:33
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
376.353 (26)
Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools (655)
SM ISO690:2012
ARSENIE, Anemarie. Metode de evaluare complexă a copiilor cu C.E.S. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Științe Exacte și ale Naturii și Didactica Științelor Exacte și ale Naturii, 1-2 octombrie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 1, pp. 285-291. ISBN 978-9975-76-361-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective
Vol. 1, 2021
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective"
Chişinău, Moldova, 1-2 octombrie 2021

Metode de evaluare complexă a copiilor cu C.E.S

CZU: 376.353

Pag. 285-291

Arsenie Anemarie
 
Universitatea de Vest „Vasile Goldiş” din Arad
 
 
Disponibil în IBN: 30 noiembrie 2021


Rezumat

Deficienţa de auz face parte din categoria deficienţelor senzoriale alături de deficienţa de vedere. In comparaţie cu alte deficite, cea de auz nu este prea uşor observabilă, atât de catre oamenii obişnuiţi şi uneori nici chiar de către medici. Una din particularităţie acestei disfuncţii este si marea variabilitate a pierderii senzoriale, dar si momentul pierderii auzului, care la copii se leaga foarte mult de structura comunicarii verbale. Consecintele in planul dezvoltarii si educatiei la copii se coreleaza in mare masura cu tipul si gradul de deficit auditiv, precum si cu monentul pierderii de auz.

Hearing impairment is part of the category of sensory impairments along with visual impairment. Compared to other deficits, hearing loss is not easily observable, both by ordinary people and sometimes not even by doctors. One of the peculiarities of this dysfunction is the great variability of sensory loss, but also the moment of hearing loss, which in children is very much related to the structure of verbal communication. The consequences in terms of development and education in children are largely correlated with the type and degree of hearing loss, as well as with the amount of hearing loss.

Cuvinte-cheie
consecinţe, deficienţă de auz, disfuncţii, particularităţi,

consequences, hearing impairment, dysfunctions, peculiarities