Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-17 17:33 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376.353 (26) |
Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools (658) |
![]() ARSENIE, Anemarie. Metode de evaluare complexă a copiilor cu C.E.S. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Științe Exacte și ale Naturii și Didactica Științelor Exacte și ale Naturii, 1-2 octombrie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 1, pp. 285-291. ISBN 978-9975-76-361-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 1, 2021 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" Chişinău, Moldova, 1-2 octombrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 376.353 | ||||||
Pag. 285-291 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Deficienţa de auz face parte din categoria deficienţelor senzoriale alături de deficienţa de vedere. In comparaţie cu alte deficite, cea de auz nu este prea uşor observabilă, atât de catre oamenii obişnuiţi şi uneori nici chiar de către medici. Una din particularităţie acestei disfuncţii este si marea variabilitate a pierderii senzoriale, dar si momentul pierderii auzului, care la copii se leaga foarte mult de structura comunicarii verbale. Consecintele in planul dezvoltarii si educatiei la copii se coreleaza in mare masura cu tipul si gradul de deficit auditiv, precum si cu monentul pierderii de auz. |
||||||
Cuvinte-cheie consecinţe, deficienţă de auz, disfuncţii, particularităţi, consequences, hearing impairment, dysfunctions, peculiarities |
||||||
|
Crossref XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'> <head> <doi_batch_id>ibn-143653</doi_batch_id> <timestamp>1719771064</timestamp> <depositor> <depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name> <email_address>[email protected]</email_address> </depositor> </head> <body> <collection> <collection_metadata> <full_title>Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective</full_title> </collection_metadata> <collection_issue> <publication_date media_type='print'> <year>2021</year> </publication_date> <isbn>978-9975- 76-360-8</isbn> </collection_issue> <collection_article publication_type='full_text'><titles> <title>Metode de evaluare complexă a copiilor cu C.E.S</title> </titles> <contributors> <person_name sequence='first' contributor_role='author'> <given_name>Anemarie</given_name> <surname>Arsenie</surname> </person_name> </contributors> <publication_date media_type='print'> <year>2021</year> </publication_date> <pages> <first_page>285</first_page> <last_page>291</last_page> </pages> </collection_article> </collection> </body> </doi_batch>