Articolul precedent |
Articolul urmator |
553 17 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-03 17:49 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
372.857 (37) |
Education (14753) |
SM ISO690:2012 VERINGA, Tamara, VRANCEAN, Irina. Integrarea textului literar/nonliterar în cunoaşterea biodiversităţii. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Științe Exacte și ale Naturii și Didactica Științelor Exacte și ale Naturii, 1-2 octombrie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 1, pp. 211-218. ISBN 978-9975-76-361-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 1, 2021 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" Chişinău, Moldova, 1-2 octombrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 372.857 | ||||||
Pag. 211-218 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Lectura este un stimulent al imaginaţiei şi sensibilităţii. Valoarea practică a utilizări textului literar/nonliterar constă în selectarea lui relevantă cu scopul optimizării procesului didactic în cunoaşterea biodiversităţii şi oferirii elevilor instruirea care să le permită reuşita. Profesorul dirijează discuţiile pe margine textului şi nu acceptă cunoaşterea superficială. Textul literar/nonliterar trebuie privit ca o resursă educaţională actuală, fiind explorat prin metode activ-participative formăm elevilor competenţa intelectuală, competenţa de comunicare ştiinţifică şi competenţa comportamentală. |
||||||
Cuvinte-cheie text literar/nonliterar, competenţă, biodiversitate, gândire critică, literary / non-literary text, competence, biodiversity, critical thinking |
||||||
|