Integrarea textului literar/nonliterar în cunoaşterea biodiversităţii
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
553 17
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-03 17:49
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
372.857 (37)
Education (14753)
SM ISO690:2012
VERINGA, Tamara, VRANCEAN, Irina. Integrarea textului literar/nonliterar în cunoaşterea biodiversităţii. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Științe Exacte și ale Naturii și Didactica Științelor Exacte și ale Naturii, 1-2 octombrie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 1, pp. 211-218. ISBN 978-9975-76-361-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective
Vol. 1, 2021
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective"
Chişinău, Moldova, 1-2 octombrie 2021

Integrarea textului literar/nonliterar în cunoaşterea biodiversităţii

CZU: 372.857

Pag. 211-218

Veringa Tamara1, Vrancean Irina2
 
1 Gimnaziul Covurlui Leova,
2 Colegiul de Industrie Uşoară din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 30 noiembrie 2021


Rezumat

Lectura este un stimulent al imaginaţiei şi sensibilităţii. Valoarea practică a utilizări textului literar/nonliterar constă în selectarea lui relevantă cu scopul optimizării procesului didactic în cunoaşterea biodiversităţii şi oferirii elevilor instruirea care să le permită reuşita. Profesorul dirijează discuţiile pe margine textului şi nu acceptă cunoaşterea superficială. Textul literar/nonliterar trebuie privit ca o resursă educaţională actuală, fiind explorat prin metode activ-participative formăm elevilor competenţa intelectuală, competenţa de comunicare ştiinţifică şi competenţa comportamentală.

Reading is a stimulant of imagination and sensitivity. The practical value of using the literary / non-literary text consists in its relevant selection in order to optimize the teaching process in knowing biodiversity and providing students with training that will allow them to succeed. The teacher directs the discussions on the edge of the text and does not accept superficial knowledge. The literary / non-literary text must be seen as a current educational resource, being explored through active-participatory methods we train students' intellectual competence, scientific communication competence and behavioral competence.

Cuvinte-cheie
text literar/nonliterar, competenţă, biodiversitate, gândire critică,

literary / non-literary text, competence, biodiversity, critical thinking