Articolul precedent |
Articolul urmator |
458 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-20 13:01 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
[37.015+167]:535 (1) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3934) |
Logic. Epistemology. Theory of knowledge. Methodology of logic (152) |
Optics (175) |
SM ISO690:2012 CALALB, Mihai, BALTAG, Nicolae. Învățarea opticii geometrice prin metoda cercetării științifice. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Științe Exacte și ale Naturii și Didactica Științelor Exacte și ale Naturii, 1-2 octombrie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 1, pp. 42-48. ISBN 978-9975-76-361-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 1, 2021 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" Chişinău, Moldova, 1-2 octombrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: [37.015+167]:535 | ||||||
Pag. 42-48 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În lucrare este arătat că necesitatea pentru metode constructiviste de predare provine din cerința pentru o populație alfabetizată științific. Din punctul de vedere al teoriei învățării și predării vizibile se analizează seria de paradigme constructiviste de la învățarea activă, învățarea prin înțelegere și până la asumarea învățării, prezentându-se impactul fiecăreia asupra succesului academic al elevilor. Este subliniat că impactul asumării învățării este triplu față de metoda convențională de predare. Este propusă structura proiectelor de învățare prin cercetare la capitolul optica geometrică și, prin intermediul matricei logice a proiectului, este arătată corelarea dintre obiectivele învățării, activitățile de învățare și impactul acestora asupra personalității elevilor. |
||||||
Cuvinte-cheie învăţare prin cercetare, asumarea învățării, învățare prin înțelegere, paradigme constructiviste, învățare și predare vizibilă, idei științifice mari, inquiry-based education, Learning by being, learning by understanding, constructivist paradigms, visible teaching and learning, big scientific ideas |
||||||
|