Articolul precedent |
Articolul urmator |
647 29 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-06 19:58 |
SM ISO690:2012 TUȘINSCHI, Veaceslav. Instruirea și dezvoltarea personală a angajaților din cadrul ONG. In: The contemporary issues of the socio-humanistic sciences: The mentalities of society in transformation, Ed. 6, 11-12 decembrie 2015, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea Liberă Internațională din Moldova, 2015, Ediția 6, pp. 148-149. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
The contemporary issues of the socio-humanistic sciences Ediția 6, 2015 |
||||||
Conferința "Preocupări contemporane ale ştiinţelor socio-umane" 6, Chișinău, Moldova, 11-12 decembrie 2015 | ||||||
|
||||||
Pag. 148-149 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Dezvoltarea unui ONG depinde în mare măsură de investiția directă în personalul său, decât de investiția în echipamente, facilități, și publicitate ect. Acordând resurse pentru instruirea și dezvoltarea personală a angajaților, ONGul investește atât în viitorul fiecărui angajat cît și în cel al ei însăși. Instruirea (pregătirea) este un proces de învățare ce implică dobîndirea și dezvoltarea cunoștințelor, abilităților, deprinderilor și atitudinilor care conduc la creșterea potențialului angajaților, schimbarea comportamentului și motivarea lor pentru loialitate și atașament față de organizație cît și îmbunătățirea performanțelor individuale, de echipă și organizaționale. După cum se menționează mai sus, instruirea în organizații este un proces planificat care are drept scop modificarea a trei categorii psihologice – atitudini, cunoștințe, abilități/aptitudini/capacități, cu scopul clar de a atinge performanțe înalte într-o activitate sau gamă de activități. Într-o activitate de muncă, scopul este de a dezvolta comportamentul individual astfel încat să fie satisfăcute nevoile curente de competență ale personalului organizației. |
||||||
Cuvinte-cheie abilităţi/aptitudini, administrarea timpului, cоmunicarе, cоmреtеnţă, creativitate, dezvoltare personală, educarea adulților, instruire, lidership, lucru în echipă, реrfоrmanţă, abilities/aptitudes, the administration of time, communication, cоmреtеnt, creativity, personal development, adult education, training, leadership, Teamwork, реrfоrmance |
||||||
|