Articolul precedent |
Articolul urmator |
367 15 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-24 21:16 |
SM ISO690:2012 PROCA, Agnesea. Formarea competenţei de utilizare inofensivă a compuşilor chimici în procese biologice cu importanţă vitală la orele de chimie în ciclul gimnazial, prin intermediul studiului de caz. In: Dialog intercultural polono-moldovenesc, 14-15 mai 2021, Chişinău. Chișinău: Tipografia UST, 2021, Vol. IV, nr.2, pp. 168-176. ISBN 978-9975-76- 342-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Dialog intercultural polono-moldovenesc Vol. IV, nr.2, 2021 |
||||||
Congresul "Dialog intercultural polono-moldovenesc" Chişinău, Moldova, 14-15 mai 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 168-176 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Studiul de caz ca metodă didactică activă este bazată pe argumentări, descoperiri şi soluţionări, cu ajutorul cărora elevii ating nivele mai complexe de gândire şi învăţare activă, trecând de la aplicare la analiză, sinteză şi evaluare. Aplicarea corectă a metodei studiului de caz la chimie, valorifică potenţialul elevilor, favorizând în mod eficient dezvoltarea comportamentelor responsabile şi formarea competenţei de utilizare inofensivă a compuşilor chimici în procese biologice cu importanţă vitală. |
||||||
Cuvinte-cheie competențe, utilizare inofensivă, chimie, studiul de caz, competencies, harmless use, Chemistry, case study |
||||||
|