Articolul precedent |
Articolul urmator |
469 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-05-22 02:22 |
SM ISO690:2012 ȚÂNCULESCU, Elena-Camelia. Dimensiuni contemporane ale formării competențelor din perspectivă inter - și trans-curriculară. In: Dialog intercultural polono-moldovenesc, 14-15 mai 2021, Chişinău. Chișinău: Tipografia UST, 2021, Vol. IV, nr.2, pp. 176-183. ISBN 978-9975-76- 342-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Dialog intercultural polono-moldovenesc Vol. IV, nr.2, 2021 |
||||||||
Congresul "Dialog intercultural polono-moldovenesc" Chişinău, Moldova, 14-15 mai 2021 | ||||||||
|
||||||||
Pag. 176-183 | ||||||||
|
||||||||
Descarcă PDF | ||||||||
Rezumat | ||||||||
Dezvoltarea largă a competențelor digitale permite explorarea virtuală a diverselor domenii ale cunoașterii, un adevărat univers în care platformele educaționale oferă noi posibilități de realizare a procesului educațional. Acest articol cuprinde câteva aspecte teoretice ale formării și dezvoltării competențelor din perspectivă inter- și transdisciplinară, prezentarea comparativă a competențelor generale vizate pentru ciclul gimnazial în programele școlare în perioada 2009-2020, analiza competențelor specifice pentru nivelul gimnazial și criteriile de selecție ale platformelor educaționale, care pot asigura integrarea și transferul cunoștințelor și metodelor specifice biologiei în contexte noi. |
||||||||
Cuvinte-cheie transcurricular, intercurricular, competențe, platformă educațională, biologie, programă școlară, transcurricular, intercurricular, competences, educational platform, biology, scolar curricula |
||||||||
|