Proiectul de cercetare și starea de bine în școală
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
708 124
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-21 17:12
SM ISO690:2012
MORARI, Natalia. Proiectul de cercetare și starea de bine în școală. In: Dialog intercultural polono-moldovenesc, 14-15 mai 2021, Chişinău. Chișinău: Tipografia UST, 2021, Vol. IV, nr.2, pp. 352-359. ISBN 978-9975-76- 341-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Dialog intercultural polono-moldovenesc
Vol. IV, nr.2, 2021
Congresul "Dialog intercultural polono-moldovenesc"
Chişinău, Moldova, 14-15 mai 2021

Proiectul de cercetare și starea de bine în școală


Pag. 352-359

Morari Natalia
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 3 noiembrie 2021


Rezumat

Menținerea stării de bine în școală influențează pozitiv motivația elevilor pentru învățare. Aplicarea strategiei didactice bazată pe cercetare generează această stare elevilor și profesorilor. Starea de bine la elevi se datorează proiectelor de cercetare realizate în colaborare cu profesorii și se manifestă prin: conștientizare, revelație, recunoștință, împlinire, bucurie, afirmare, motivație, etc. Veriga ce unește elevul și profesorul în procesul de cercetare este sensul învățării și motivația pentru a continua.

Maintaining well-being in school positively influences student's motivation for learning. The application of research-based teaching strategy generates this state for students and teacher. The well-being of students is due to research projects carried out in collaboration with teachers and is manifested by: awareness, revelation, gratitude, fulfillment, joy, affirmation, motivation, etc. The connection between the student and the teacher in the research process is the meaning of learning and the motivation to continue.

Cuvinte-cheie
strategia didactică bazată pe cercetare, proiect de cercetare, starea de bine în școală, motivaţie, continuitate,

research-based teaching strategy, research project, motivation, continuity