Articolul precedent |
Articolul urmator |
720 126 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-13 22:49 |
SM ISO690:2012 MORARI, Natalia. Proiectul de cercetare și starea de bine în școală. In: Dialog intercultural polono-moldovenesc, 14-15 mai 2021, Chişinău. Chișinău: Tipografia UST, 2021, Vol. IV, nr.2, pp. 352-359. ISBN 978-9975-76- 341-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Dialog intercultural polono-moldovenesc Vol. IV, nr.2, 2021 |
||||||
Congresul "Dialog intercultural polono-moldovenesc" Chişinău, Moldova, 14-15 mai 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 352-359 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Menținerea stării de bine în școală influențează pozitiv motivația elevilor pentru învățare. Aplicarea strategiei didactice bazată pe cercetare generează această stare elevilor și profesorilor. Starea de bine la elevi se datorează proiectelor de cercetare realizate în colaborare cu profesorii și se manifestă prin: conștientizare, revelație, recunoștință, împlinire, bucurie, afirmare, motivație, etc. Veriga ce unește elevul și profesorul în procesul de cercetare este sensul învățării și motivația pentru a continua. |
||||||
Cuvinte-cheie strategia didactică bazată pe cercetare, proiect de cercetare, starea de bine în școală, motivaţie, continuitate, research-based teaching strategy, research project, motivation, continuity |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Morari, N.</creatorName> <affiliation>Universitatea de Stat din Tiraspol, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Proiectul de cercetare și starea de bine în școală</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2021</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978-9975- 76-207-6</relatedIdentifier> <subjects> <subject>strategia didactică bazată pe cercetare</subject> <subject>proiect de cercetare</subject> <subject>starea de bine în școală</subject> <subject>motivaţie</subject> <subject>continuitate</subject> <subject>research-based teaching strategy</subject> <subject>research project</subject> <subject>motivation</subject> <subject>continuity</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2021</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Menținerea stării de bine în școală influențează pozitiv motivația elevilor pentru învățare. Aplicarea strategiei didactice bazată pe cercetare generează această stare elevilor și profesorilor. Starea de bine la elevi se datorează proiectelor de cercetare realizate în colaborare cu profesorii și se manifestă prin: conștientizare, revelație, recunoștință, împlinire, bucurie, afirmare, motivație, etc. Veriga ce unește elevul și profesorul în procesul de cercetare este sensul învățării și motivația pentru a continua.</p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>Maintaining well-being in school positively influences student's motivation for learning. The application of research-based teaching strategy generates this state for students and teacher. The well-being of students is due to research projects carried out in collaboration with teachers and is manifested by: awareness, revelation, gratitude, fulfillment, joy, affirmation, motivation, etc. The connection between the student and the teacher in the research process is the meaning of learning and the motivation to continue.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>