Articolul precedent |
Articolul urmator |
264 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-10-15 16:52 |
SM ISO690:2012 CÂȘLARU, Mariana-Diana. Erreur, hypothèse et créativité en interlangue. In: Construcții identitare. Reverberaţii ale modelului cultural francez în context european şi universal.: Lingvistică , 19-20 aprilie 2013, Bălți. Bălți: Editura Presa universitară bălțeană, Bălţi & Editura Vasiliana ’98, Iaşi, 2014, Vol. 3, pp. 386-397. ISBN 978-973-116-365-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Construcții identitare. Reverberaţii ale modelului cultural francez în context european şi universal. Vol. 3, 2014 |
||||||
Colocviul "Construcții identitare. Reverberaţii ale modelului cultural francez în context european şi universal" Bălți, Moldova, 19-20 aprilie 2013 | ||||||
|
||||||
Pag. 386-397 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The purpose of our paper is to highlight the way in which, over time, we changed the perspective towards the notion of error in the learning of a foreign language. Nowadays, the error is an invalidated hypothesis which the learner formulates and whose result testifies, most of the time, the creativity of the learner. |
||||||
Cuvinte-cheie error, hypothesis, interlanguage, calque, creativity, eroare, ipoteză, interlangue, calc, creativitate |
||||||
|