Erreur, hypothèse et créativité en interlangue
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
264 2
Ultima descărcare din IBN:
2023-10-15 16:52
SM ISO690:2012
CÂȘLARU, Mariana-Diana. Erreur, hypothèse et créativité en interlangue. In: Construcții identitare. Reverberaţii ale modelului cultural francez în context european şi universal.: Lingvistică , 19-20 aprilie 2013, Bălți. Bălți: Editura Presa universitară bălțeană, Bălţi & Editura Vasiliana ’98, Iaşi, 2014, Vol. 3, pp. 386-397. ISBN 978-973-116-365-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Construcții identitare. Reverberaţii ale modelului cultural francez în context european şi universal.
Vol. 3, 2014
Colocviul "Construcții identitare. Reverberaţii ale modelului cultural francez în context european şi universal"
Bălți, Moldova, 19-20 aprilie 2013

Erreur, hypothèse et créativité en interlangue


Pag. 386-397

Câșlaru Mariana-Diana
 
L’Université «Alexandru Ioan Cuza», Iasi
 
 
Disponibil în IBN: 21 septembrie 2021


Rezumat

The purpose of our paper is to highlight the way in which, over time, we changed the perspective towards the notion of error in the learning of a foreign language. Nowadays, the error is an invalidated hypothesis which the learner formulates and whose result testifies, most of the time, the creativity of the learner.

Scopul articolului nostru este de a pune în evidenţă modul în care a evoluat, de-a lungul timpului, perspectiva asupra noţiunii de eroare în învăţarea unei limbi străine. În zilele noastre, eroarea este văzută ca o ipoteză nevalidată, formulată de către subiectul care învaţă o limbă străină, şi al cărei rezultat dovedeşte, cel mai adesea, creativitatea subiectului în cauză.

Cuvinte-cheie
error, hypothesis, interlanguage, calque, creativity,

eroare, ipoteză, interlangue, calc, creativitate