Articolul precedent |
Articolul urmator |
302 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-05-16 02:23 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016.046:811.111 (4) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3934) |
English language (673) |
SM ISO690:2012 PLEŞCA (CIUDIN), Galina. Identifying ESP course goals and their enabling objectives. In: Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului : superior la cerinţele pieţii muncii, Ed. 1, 12 martie 2016, Chişinău. Chişinău: "Print-Caro" SRL, 2016, Ediția 1, pp. 142-146. ISBN 978-9975-71-790-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului Ediția 1, 2016 |
||||||
Conferința "Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului superior la cerinţele pieţii muncii" 1, Chişinău, Moldova, 12 martie 2016 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016.046:811.111 | ||||||
Pag. 142-146 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Elaborarea unui curs ESP implică determinarea unor scopuri şi obiective corespunzătoare. Aceasta presupune formularea scopurilor în aşa fel încât ele să fie realizabile iar obiectivele măsurabile. La elaborarea cursului ESP trebuie să se pornească de la analiza necesităţilor specifice ale cursanţilor, ca mai apoi în baza acestor necesităţi să se identifice scopurile şi obiectivele cursului. Această lucrare este o încercare de a arăta diferenţa dintre scopuri şi obiective pe de o parte, şi relaţia de cauză şi efect pe de altă parte. Aflându-se într-o relaţie ierarhică, scopurile sunt mai generale pe când obiectivele sunt mai specifice. În aşa fel, fiecărui scop îi va reveni câteva obiective măsurabile care-l va ajuta să se realizeze. |
||||||
Cuvinte-cheie ESP, analiza necesităţilor, dezvoltare curiculară, scop, obiectiv, evaluare |
||||||
|