Articolul precedent |
Articolul urmator |
329 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-22 19:48 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02+81'276.6:81'243 (1) |
General questions of didactics and method (1233) |
Linguistics and languages (5113) |
SM ISO690:2012 BASHIROV, Oxana. Innovative classroom techniques of teaching specialized vocabulary at the intermediate level. In: Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului : superior la cerinţele pieţii muncii, Ed. 1, 12 martie 2016, Chişinău. Chişinău: "Print-Caro" SRL, 2016, Ediția 1, pp. 13-16. ISBN 978-9975-71-790-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului Ediția 1, 2016 |
||||||
Conferința "Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului superior la cerinţele pieţii muncii" 1, Chişinău, Moldova, 12 martie 2016 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02+81'276.6:81'243 | ||||||
Pag. 13-16 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Lucrarea de faţă explorează diverse tehnici şi metode de predare a vocabularului specializat, utilizate în predarea limbii engleze de către profesorii de limba engleză. Dacă în mod tradiţional limba engleză punea accent pe studierea amănunţită a regulilor gramaticale, în defavoarea vocabularului, o dată cu folosirea tot mai frecventă a metodelor bazate pe comunicare, studierea vocabularului şi-a recăpătat locul bine meritat. Articolul de faţă analizează rolul pe care îl are vocabularul în învăţarea limbii engleze de specialitate. Principalele idei ale articolului se referă la importanţa pe care o are acesta în cunoaşterea unei limbi străine şi descrie tehnici care pot face predarea atractivă şi eficientă pentru studenţi. Prin urmare, necesitatea de a preda în mod eficient vocabularul specializat, este provocarea de bază pentru majoritatea profesorilor de limbi străine. |
||||||
Cuvinte-cheie techniques, vocabulary, communication, lexicology |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Bashirov, O.</dc:creator> <dc:date>2016</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p>Lucrarea de faţă explorează diverse tehnici şi metode de predare a vocabularului specializat, utilizate în predarea limbii engleze de către profesorii de limba engleză. Dacă în mod tradiţional limba engleză punea accent pe studierea amănunţită a regulilor gramaticale, în defavoarea vocabularului, o dată cu folosirea tot mai frecventă a metodelor bazate pe comunicare, studierea vocabularului şi-a recăpătat locul bine meritat. Articolul de faţă analizează rolul pe care îl are vocabularul în învăţarea limbii engleze de specialitate. Principalele idei ale articolului se referă la importanţa pe care o are acesta în cunoaşterea unei limbi străine şi descrie tehnici care pot face predarea atractivă şi eficientă pentru studenţi. Prin urmare, necesitatea de a preda în mod eficient vocabularul specializat, este provocarea de bază pentru majoritatea profesorilor de limbi străine.</p></dc:description> <dc:source>Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului (Ediția 1) 13-16</dc:source> <dc:subject>techniques</dc:subject> <dc:subject>vocabulary</dc:subject> <dc:subject>communication</dc:subject> <dc:subject>lexicology</dc:subject> <dc:title>Innovative classroom techniques of teaching specialized vocabulary at the intermediate level</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>