Articolul precedent |
Articolul urmator |
324 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-22 19:48 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02+81'276.6:81'243 (1) |
General questions of didactics and method (1233) |
Linguistics and languages (5111) |
SM ISO690:2012 BASHIROV, Oxana. Innovative classroom techniques of teaching specialized vocabulary at the intermediate level. In: Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului : superior la cerinţele pieţii muncii, Ed. 1, 12 martie 2016, Chişinău. Chişinău: "Print-Caro" SRL, 2016, Ediția 1, pp. 13-16. ISBN 978-9975-71-790-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului Ediția 1, 2016 |
||||||
Conferința "Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului superior la cerinţele pieţii muncii" 1, Chişinău, Moldova, 12 martie 2016 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02+81'276.6:81'243 | ||||||
Pag. 13-16 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Lucrarea de faţă explorează diverse tehnici şi metode de predare a vocabularului specializat, utilizate în predarea limbii engleze de către profesorii de limba engleză. Dacă în mod tradiţional limba engleză punea accent pe studierea amănunţită a regulilor gramaticale, în defavoarea vocabularului, o dată cu folosirea tot mai frecventă a metodelor bazate pe comunicare, studierea vocabularului şi-a recăpătat locul bine meritat. Articolul de faţă analizează rolul pe care îl are vocabularul în învăţarea limbii engleze de specialitate. Principalele idei ale articolului se referă la importanţa pe care o are acesta în cunoaşterea unei limbi străine şi descrie tehnici care pot face predarea atractivă şi eficientă pentru studenţi. Prin urmare, necesitatea de a preda în mod eficient vocabularul specializat, este provocarea de bază pentru majoritatea profesorilor de limbi străine. |
||||||
Cuvinte-cheie techniques, vocabulary, communication, lexicology |
||||||
|
Crossref XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'> <head> <doi_batch_id>ibn-137599</doi_batch_id> <timestamp>1716433681</timestamp> <depositor> <depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name> <email_address>idsi@asm.md</email_address> </depositor> </head> <body> <collection> <collection_metadata> </collection_metadata> <collection_issue> <publication_date media_type='print'> <year>2016</year> </publication_date> <isbn>978-9975-71-790-8</isbn> </collection_issue> <collection_article publication_type='full_text'><titles> <title>Innovative classroom techniques of teaching specialized vocabulary at the intermediate level</title> </titles> <contributors> <person_name sequence='first' contributor_role='author'> <given_name>Oxana</given_name> <surname>Bashirov</surname> </person_name> </contributors> <publication_date media_type='print'> <year>2016</year> </publication_date> <pages> <first_page>13</first_page> <last_page>16</last_page> </pages> </collection_article> </collection> </body> </doi_batch>