Modelarea managementului recuperării copiilor cu deficienţe mintale, inclusiv severe în alternativa de pedagogie curative
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
488 29
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-26 23:18
SM ISO690:2012
ABABII, Oleg. Modelarea managementului recuperării copiilor cu deficienţe mintale, inclusiv severe în alternativa de pedagogie curative. In: Integrarea socio-profesională a tinerilor cu dizabilităţi, Ed. 1, 1 ianuarie 2018, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2018, pp. 81-90. ISBN 978-9975-51-998-4..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Integrarea socio-profesională a tinerilor cu dizabilităţi 2018
Conferința "Integrarea socio-profesională a tinerilor cu dizabilităţi"
1, Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2018

Modelarea managementului recuperării copiilor cu deficienţe mintale, inclusiv severe în alternativa de pedagogie curative


Pag. 81-90

Ababii Oleg
 
Complexul-Pilot de Pedagogie Curativă „Orfeu”
 
 
Disponibil în IBN: 15 iulie 2021


Rezumat

În articol este prezentat modelul managementului recuperării copiilor cu deficienţe mentale, inclusiv severe realizat în Complexul-Pilot de Pedagogie Curativă „Orfeu”. Se descriu diferenţele specifice ale alternativei educaţionale, diferenţele între integrare şi incluziune, relaţiile dintre componentele acestuia, finalităţile prognosticate. impactul modelului recuperării.

Cuvinte-cheie
Modelarea managementului recuperării copiilor cu deficienţe mintale, inclusiv severe în alternativa de pedagogie curative

Dublin Core Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'>
<dc:creator>Ababii, O.</dc:creator>
<dc:date>2018</dc:date>
<dc:description xml:lang='ro'><p>&Icirc;n articol este prezentat modelul managementului recuperării copiilor cu deficienţe mentale, inclusiv severe realizat &icirc;n Complexul-Pilot de Pedagogie Curativă &bdquo;Orfeu&rdquo;. Se descriu diferenţele specifice ale alternativei educaţionale, diferenţele &icirc;ntre integrare şi incluziune, relaţiile dintre componentele acestuia, finalităţile prognosticate. impactul modelului recuperării.</p></dc:description>
<dc:source>Integrarea socio-profesională a tinerilor cu dizabilităţi () 81-90</dc:source>
<dc:subject>Modelarea managementului recuperării copiilor cu deficienţe mintale</dc:subject>
<dc:subject>inclusiv severe în alternativa de pedagogie curative</dc:subject>
<dc:title>Modelarea managementului recuperării copiilor cu deficienţe mintale, inclusiv severe &icirc;n alternativa de pedagogie curative</dc:title>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type>
</oai_dc:dc>