Articolul precedent |
Articolul urmator |
437 42 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-22 14:39 |
SM ISO690:2012 CIOBANU, Adriana. Incluziunea socio-educaţională a tinerilor cu dizabilităţi: realităţi şi perspective. In: Integrarea socio-profesională a tinerilor cu dizabilităţi, Ed. 1, 1 ianuarie 2018, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2018, pp. 91-95. ISBN 978-9975-51-998-4.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Integrarea socio-profesională a tinerilor cu dizabilităţi 2018 | ||||||
Conferința "Integrarea socio-profesională a tinerilor cu dizabilităţi" 1, Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 91-95 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol sunt relevate barierele privind incluziunea socio-educaţională a tinerilor cu dizabilităţi. Accesul limitat al persoanelor cu dizabilităţi la serviciile de educaţie şi de infrastructură socială, obstacolele şi limitele de încadrare în câmpul muncii, caracterul preponderent medical al procesului de stabilire a invalidităţii, precum şi predominarea formelor rezidenţiale de protecţie socială, sunt provocări majore ale sistemului actual de protecţie socială a persoanelor cu dizabilităţi, în pofida măsurilor care au fost întreprinse pe parcursul ultimilor ani atât la nivel local, cât şi naţional. |
||||||
Cuvinte-cheie incluziunea socio-educaţională, bariere, tineri cu dizabilităţi |
||||||
|