Articolul precedent |
Articolul urmator |
343 0 |
SM ISO690:2012 CIOLACU, Lidia. Abordarea problemei de calitate în predarea / învățarea limbilor străine. In: Valorificarea strategiilor inovaționale de dezvoltare a învățămîntului artistic contemporan, 11-12 decembrie 2015, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2015, pp. 16-17. ISBN 978-9975-50-161-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Valorificarea strategiilor inovaționale de dezvoltare a învățămîntului artistic contemporan 2015 | ||||||
Conferința "Valorificarea strategiilor inovaționale de dezvoltare a învățămîntului artistic contemporan" Bălți, Moldova, 11-12 decembrie 2015 | ||||||
|
||||||
Pag. 16-17 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol, abordăm problema de calitate în predarea / învăța-rea limbilor străine prin adoptarea unei viziuni sistemice care se adresează tuturor actorilor din învățământ. Suntem interesaţi în procesul de învăţare, în primul rând, de examinarea problemei, a nivelurilor şi a motivațiilor ei. Am analizat gama de resurse disponibile pentru studenți și profesori: manuale, dicționare, laboratoare de limbi străine, de software, internet. Aici apare o întrebare ce ţine de relația didactică în aceste condiții: ce ar trebui să fie învățat și cum? În încheiere răspundem la întrebarea, ce se poate face pentru a depăși frânele de toate tipurile și a motiva toți actorii prin predarea/învățarea de ca-litate, concluzionând că calitatea presupune o remiză necesară și că aceasta nu de-pinde doar de o teorie educațională sau lingvistică, dar trebuie să fie regăsită într-o adaptare continuă de instrumente, metode și profesori ce doresc schimbarea în edu-cația de calitate. |
||||||
Cuvinte-cheie calitate, predarea/învățarea limbilor străine, viziune sistemică, actori, gama de resurse, motivaţia învăţării, teorie educațională sau lingvistică, schimbarea în educația de calitate, démarche de qualité, l’enseignement/apprentissage des langues étrangères, une approche systémique, l’assortiment des ressources, remotiver, le problème d’une didactique ou d’une théorie linguistique, changement pour un enseignement/apprentissage de qualité |
||||||
|