Articolul precedent |
Articolul urmator |
296 0 |
SM ISO690:2012 CIOBANU, Luminiţa. Tehnici și obiective în procesul de abordare a muzicii contemporane. In: Valorificarea strategiilor inovaționale de dezvoltare a învățămîntului artistic contemporan, 11-12 decembrie 2015, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2015, pp. 13-14. ISBN 978-9975-50-161-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Valorificarea strategiilor inovaționale de dezvoltare a învățămîntului artistic contemporan 2015 | ||||||
Conferința "Valorificarea strategiilor inovaționale de dezvoltare a învățămîntului artistic contemporan" Bălți, Moldova, 11-12 decembrie 2015 | ||||||
|
||||||
Pag. 13-14 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În procesul de abordare a muzicii contemporane se face apel la metodele tradiționale, cele care țin de sfera muzicii tonale, în scopul învățării și fixării unei poziții corecte și a unei solide tehnici instrumentale. În același timp, copiii vor asculta și se vor iniția la început auditiv și mai târziu și tehnic, în gestica instrumentală modernă. Copiii nu au păreri preconcepute despre un anumit gen muzical pentru că nu au la ce să se raporteze. Ei manifestă o curiozitate naturală și un apetit spontan de cunoaștere, cu condiția ca acea muzică să-i conducă într-un univers apropiat lor. Obiectivele urmărite în cadrul acestui proces de învățare sunt concentrarea elevului asupra timbrului, suscitarea curiozității și imaginației copi-lului, precum și sublinierea și încurajarea creativității acestuia. |
||||||
Cuvinte-cheie muzică contemporană, gen muzical, timbru, mijloace de învățare, creativitate, contemporary music, musical genre, timbre, learning means, creativity |
||||||
|