Articolul precedent |
Articolul urmator |
303 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-03-23 09:00 |
SM ISO690:2012 TETELEA, Margarita, CUCER, Veronica. Dimensiunea artistică a formării interpretului pianist: de la origini la contemporanietate. In: Valorificarea strategiilor inovaționale de dezvoltare a învățămîntului artistic contemporan, 11-12 decembrie 2015, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2015, p. 13. ISBN 978-9975-50-161-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Valorificarea strategiilor inovaționale de dezvoltare a învățămîntului artistic contemporan 2015 | ||||||
Conferința "Valorificarea strategiilor inovaționale de dezvoltare a învățămîntului artistic contemporan" Bălți, Moldova, 11-12 decembrie 2015 | ||||||
|
||||||
Pag. 13-13 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Muzica este o artă, şi calea de înaintare spre ea trebuie să fie la fel „artistică”. De aceea, traseul de intrare în lumea muzicii se va realiza pe „uşa din faţă” – pe calea artisticului, a poeticului, a frumosului şi a farmecului ei. Articolul scoate în evidenţă unele aspecte psiho-pedagogice de formare a competenţelor interpretative ale elevului pianist, având ca bază atât teoriile și metodele tradiționale de predare a pianului, cât și abordarea modernă a acestui act. În acest context, în articol se dă referința la activitatea pedagogico-artistică a pianistului și pedagogului contemporan, profesor universitar Serghei Covalenco. |
||||||
Cuvinte-cheie învăţământ artistic, competenţe interpretative, raport tehnico-artistic, relaţia elev – muzică, pedagog-pianist, artistic education, skills interpretative report technical - artistic, relationship music student, teacher-pianist |
||||||
|