Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
324 19 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-11 11:20 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091 (482) |
Organization of instruction (533) |
SM ISO690:2012 ANTIP, Crina Ramona. Dezvoltarea competenţelor metacognitive la ora de literatură în contextul remote-teachinglui sau... Despre arta de a pune întrebări. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2021, nr. 2(126), pp. 29-32. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4718742 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 2(126) / 2021 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.4718742 | ||||||
CZU: 37.091 | ||||||
Pag. 29-32 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Modul în care elevii gândesc despre învăţare va avea un impact semnificativ asupra performanţei lor în timpul învăţării. Cercetările arată că atunci când elevii sunt capabili să dezvolte o mentalitate flexibilă, sunt mai predispuşi să se angajeze într-o gândire reflexivă despre modul în care pot învăţa şi pot creşte, ceea ce serveşte drept motivaţie pentru a face acest lucru. Modalitatea de a pune întrebări este chiar o artă, iar flexibilitatea este esenţială în experimentarea de noi strategii, atât pentru profesor, cât şi pentru elevi. |
||||||
Cuvinte-cheie artă, strategie, metacogniţie, educaţie, întrebări, art, strategy, metacognition, education, questions |
||||||
|