Studiu privind nivelul de formare a competențelor de rezolvare a problemelor prin inducție matematică la elevii de nivel liceal
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
253 1
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-18 09:18
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
51(07) (1)
Mathematics (1688)
SM ISO690:2012
COSMA, Adrian-Mihai. Studiu privind nivelul de formare a competențelor de rezolvare a problemelor prin inducție matematică la elevii de nivel liceal. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 18, 1 ianuarie 2019, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2019, Vol.18, Partea 2, pp. 198-206. ISBN 978-9975-46-422-2. ISSN 1857-0267.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice
Vol.18, Partea 2, 2019
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice."
18, Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2019

Studiu privind nivelul de formare a competențelor de rezolvare a problemelor prin inducție matematică la elevii de nivel liceal

CZU: 51(07)

Pag. 198-206

Cosma Adrian-Mihai
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 3 iunie 2021


Rezumat

The thesis fundamentally teaches and practically bases the level of problem-solving skills through mathematical induction in high school students.

Articolul fundamentează teoretic și practic nivelul de formare a competențelor de rezolvare a problemelor prin inducție matematică la elevii de nivel liceal.

Cuvinte-cheie
problem, skills, induction, level of trening.,

problemă, competențe, inducţie, nivel de formare.