Valorificarea inteligențelor multiple în învățământul preșcolar
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
493 41
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-21 23:43
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.2 (870)
Kinds of school providing general education (2132)
SM ISO690:2012
BURCĂ, Ana, HAHEU-MUNTEANU, Eufrosinia. Valorificarea inteligențelor multiple în învățământul preșcolar. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 18, 1 ianuarie 2019, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2019, Vol.18, Partea 1, pp. 119-129. ISBN 9975-46-421-1. ISSN 1857-0267.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice
Vol.18, Partea 1, 2019
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice"
18, Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2019

Valorificarea inteligențelor multiple în învățământul preșcolar

CZU: 373.2

Pag. 119-129

Burcă Ana, Haheu-Munteanu Eufrosinia
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 2 iunie 2021


Rezumat

The use of multiple intelligences in pre-school education can be achieved through interactive teaching, learning and evaluation strategies by applying methodological alternatives that can relate to: words, numbers or logic, images, music, introspection, physical experience, social experience.

Valorificarea inteligențelor multiple în învățământul preșcolar se poate realiza prin strategii interactive de predare, învăţare şi evaluare, prin aplicarea alternativelor metodologice prin care se poate relaţiona cu: cuvintele, numerele sau logica, imaginile muzica, introspecţia, experienţa fizică, experienţa socială, experienţa în natură.

Cuvinte-cheie
general skills, special intelligence skills, multiple intelligences, alternative methodologies,

aptitudini generale, aptitudini speciale, inteligenţă, inteligențe multiple, metodologii alternative