Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-21 23:43 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.2 (870) |
Kinds of school providing general education (2132) |
![]() BURCĂ, Ana, HAHEU-MUNTEANU, Eufrosinia. Valorificarea inteligențelor multiple în învățământul preșcolar. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 18, 1 ianuarie 2019, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2019, Vol.18, Partea 1, pp. 119-129. ISBN 9975-46-421-1. ISSN 1857-0267. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice Vol.18, Partea 1, 2019 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice" 18, Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.2 | ||||||
Pag. 119-129 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
The use of multiple intelligences in pre-school education can be achieved through interactive teaching, learning and evaluation strategies by applying methodological alternatives that can relate to: words, numbers or logic, images, music, introspection, physical experience, social experience. |
||||||
Cuvinte-cheie general skills, special intelligence skills, multiple intelligences, alternative methodologies, aptitudini generale, aptitudini speciale, inteligenţă, inteligențe multiple, metodologii alternative |
||||||
|