Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
320 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-01 14:44 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.018.43+37.015.3 (1) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (4078) |
SM ISO690:2012 ILICCIEV, Maxim. Evaluarea psihologică a eficacității învățământului la distanță. In: Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice”, 2020, nr. 1(11), pp. 247-258. ISSN 2345-1866. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice” | ||||||
Numărul 1(11) / 2020 / ISSN 2345-1866 /ISSNe 2345-1904 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.018.43+37.015.3 | ||||||
Pag. 247-258 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Internetul și World Wide Web au contribuit la schimbări semnificative în aproape fiecare aspect al vieții noastre, făcând posibilă învățarea la distanță, în contextul luptei împotriva diminuării resurselor, primordial în învățământul superior. Mai mult ca atât, există și o creștere a cererii de învățare online de la studenți din toate categoriile sociale. Având în vedere exponenta de creștere rapidă a educației online și potențialul acesteia în învățământul superior, este imperativ ca cercetătorii și pedagogii să examineze eficacitatea învățării online față de învățarea tradițională, față în față, printre care se regăsesc: eficacitatea sa în predarea studenților, utilizarea sa ca dezvoltare profesională, rentabilitatea pentru combaterea creșterii cheltuielilor terțiare, echivalența creditelor la nivel terțiar și capacitatea de a oferi educație de clasă mondială oricărui posesor a unui PC conectat la internet. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie, Educație Online, sistemul de învăţământ, e-learning, education, online education, education system, e-learning |
||||||
|
Cerif XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <CERIF xmlns='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1' xsi:schemaLocation='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1 http://www.eurocris.org/Uploads/Web%20pages/CERIF-1.5/CERIF_1.5_1.xsd' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' release='1.5' date='2012-10-07' sourceDatabase='Output Profile'> <cfResPubl> <cfResPublId>ibn-ResPubl-130837</cfResPublId> <cfResPublDate>2020-07-01</cfResPublDate> <cfVol>11</cfVol> <cfIssue>1</cfIssue> <cfStartPage>247</cfStartPage> <cfISSN>2345-1866</cfISSN> <cfURI>https://ibn.idsi.md/ro/vizualizare_articol/130837</cfURI> <cfTitle cfLangCode='RO' cfTrans='o'>Evaluarea psihologică a eficacității învățământului la distanță</cfTitle> <cfKeyw cfLangCode='RO' cfTrans='o'>educaţie; Educație Online; sistemul de învăţământ; e-learning; education; online education; education system; e-learning</cfKeyw> <cfAbstr cfLangCode='RO' cfTrans='o'><p>Internetul și World Wide Web au contribuit la schimbări semnificative în aproape fiecare aspect al vieții noastre, făcând posibilă învățarea la distanță, în contextul luptei împotriva diminuării resurselor, primordial în învățământul superior. Mai mult ca atât, există și o creștere a cererii de învățare online de la studenți din toate categoriile sociale. Având în vedere exponenta de creștere rapidă a educației online și potențialul acesteia în învățământul superior, este imperativ ca cercetătorii și pedagogii să examineze eficacitatea învățării online față de învățarea tradițională, față în față, printre care se regăsesc: eficacitatea sa în predarea studenților, utilizarea sa ca dezvoltare profesională, rentabilitatea pentru combaterea creșterii cheltuielilor terțiare, echivalența creditelor la nivel terțiar și capacitatea de a oferi educație de clasă mondială oricărui posesor a unui PC conectat la internet.</p></cfAbstr> <cfAbstr cfLangCode='EN' cfTrans='o'><p>The Internet and the World Wide Web have contributed to significant changes in almost every aspect of our lives, making distance learning possible, in the context of the fight against resource depletion, primarily in higher education. Moreover, there is an increase in the demand for online learning from students from all walks of life. Given the rapidly growing exponent of online education and its potential in higher education, it is imperative that researchers and pedagogues examine the effectiveness of online learning over traditional, face-to-face learning, including: its effectiveness in teaching students, its use as professional development, the cost-effectiveness of combating the growth of tertiary spending, the equivalence of tertiary credit and the ability to provide world-class education to any owner of an internet-connected PC.</p></cfAbstr> <cfResPubl_Class> <cfClassId>eda2d9e9-34c5-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassId> <cfClassSchemeId>759af938-34ae-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2020-07-01T24:00:00</cfStartDate> </cfResPubl_Class> <cfResPubl_Class> <cfClassId>e601872f-4b7e-4d88-929f-7df027b226c9</cfClassId> <cfClassSchemeId>40e90e2f-446d-460a-98e5-5dce57550c48</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2020-07-01T24:00:00</cfStartDate> </cfResPubl_Class> <cfPers_ResPubl> <cfPersId>ibn-person-45981</cfPersId> <cfClassId>49815870-1cfe-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassId> <cfClassSchemeId>b7135ad0-1d00-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2020-07-01T24:00:00</cfStartDate> </cfPers_ResPubl> </cfResPubl> <cfPers> <cfPersId>ibn-Pers-45981</cfPersId> <cfPersName_Pers> <cfPersNameId>ibn-PersName-45981-2</cfPersNameId> <cfClassId>55f90543-d631-42eb-8d47-d8d9266cbb26</cfClassId> <cfClassSchemeId>7375609d-cfa6-45ce-a803-75de69abe21f</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2020-07-01T24:00:00</cfStartDate> <cfFamilyNames>Ilicciev</cfFamilyNames> <cfFirstNames>Maxim</cfFirstNames> </cfPersName_Pers> </cfPers> </CERIF>