Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-06 21:30 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
[159.9:37.047] (1) |
Psychology (3512) |
Education in relation to the educand, pupil. Guidance (258) |
![]() CUCER, Angela. Specificul asistenţei psihologice a persoanelor cu dizabilităţi în procesul orientării profesionale. In: Psihologia în mileniul III – provocări și soluții, 25-26 octombrie 2019, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2020, Vol.1, pp. 200-206. ISBN 978-9975-50-246-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Psihologia în mileniul III – provocări și soluții Vol.1, 2020 |
||||||
Conferința "Psihologia în mileniul III – Provocări și Soluții" Bălți, Moldova, 25-26 octombrie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: [159.9:37.047] | ||||||
Pag. 200-206 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
In this article a theoretical analysis is made regarding the specificity of the psychological assistance of persons with disabilities in the process of professional orientation; the purpose, principles, indicators of the psychologist's activity in the activity with these persons are highlighted. |
||||||
Cuvinte-cheie professional orientation, psychological assistance, individual counseling, group counseling. |
||||||
|