Școala încluzivă - integrarea elevilor cu CES în învățământul profesional
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
497 51
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-19 19:16
SM ISO690:2012
VOLMER, Sorin. Școala încluzivă - integrarea elevilor cu CES în învățământul profesional. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, Ed. 4, 19 octombrie 2018, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2018, Ediţia 4, pp. 422-426. ISBN 978-9975-3276-1-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii
Ediţia 4, 2018
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii"
4, Bălți, Moldova, 19 octombrie 2018

Școala încluzivă - integrarea elevilor cu CES în învățământul profesional


Pag. 422-426

Volmer Sorin
 
Liceul Tehnologic Dărmăneşti, Bacău
 
 
Disponibil în IBN: 17 aprilie 2021


Rezumat

The article is about the integration of students with special educational needs in professional education. The author describes the recommendations of experts in the field of inclusive education. The author reveals the problem of the ways of adapting the contents of education in the conditions of integration into the structures of mass education of children.

Cuvinte-cheie
children with special educational needs, inclusive education, mass education