Articolul precedent |
Articolul urmator |
497 51 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-19 19:16 |
SM ISO690:2012 VOLMER, Sorin. Școala încluzivă - integrarea elevilor cu CES în învățământul profesional. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, Ed. 4, 19 octombrie 2018, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2018, Ediţia 4, pp. 422-426. ISBN 978-9975-3276-1-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii Ediţia 4, 2018 |
||||||
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii" 4, Bălți, Moldova, 19 octombrie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 422-426 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article is about the integration of students with special educational needs in professional education. The author describes the recommendations of experts in the field of inclusive education. The author reveals the problem of the ways of adapting the contents of education in the conditions of integration into the structures of mass education of children. |
||||||
Cuvinte-cheie children with special educational needs, inclusive education, mass education |
||||||
|