Articolul precedent |
Articolul urmator |
480 37 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-15 21:57 |
SM ISO690:2012 BRIŢCHI, Aliona. Proiectul – instrument de evaluare a copiilor supradotați. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, Ed. 4, 19 octombrie 2018, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2018, Ediţia 4, pp. 98-103. ISBN 978-9975-3276-1-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii Ediţia 4, 2018 |
||||||
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii" 4, Bălți, Moldova, 19 octombrie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 98-103 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
In this article, there are some theoretical references about an alternative method of gifted pupils education - the project method - that can be used successfully in all lessons, regardless of the subject matter. Moreover, by using this method in class, the principle of interdisciplinary will be ensured, because, in order to achieve it, students use skills acquired in several disciplines. |
||||||
Cuvinte-cheie alternative method, project method |
||||||
|