Proiectul – instrument de evaluare a copiilor supradotați
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
480 37
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-15 21:57
SM ISO690:2012
BRIŢCHI, Aliona. Proiectul – instrument de evaluare a copiilor supradotați. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, Ed. 4, 19 octombrie 2018, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2018, Ediţia 4, pp. 98-103. ISBN 978-9975-3276-1-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii
Ediţia 4, 2018
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii"
4, Bălți, Moldova, 19 octombrie 2018

Proiectul – instrument de evaluare a copiilor supradotați


Pag. 98-103

Briţchi Aliona
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 13 aprilie 2021


Rezumat

In this article, there are some theoretical references about an alternative method of gifted pupils education - the project method - that can be used successfully in all lessons, regardless of the subject matter. Moreover, by using this method in class, the principle of interdisciplinary will be ensured, because, in order to achieve it, students use skills acquired in several disciplines.

Cuvinte-cheie
alternative method, project method