Abordări didactice privind implementarea tehnologiilor informaționale în predarea cursului „Teoria grafurilor”
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
358 7
Ultima descărcare din IBN:
2023-06-10 14:31
SM ISO690:2012
BOSTAN, Marina. Abordări didactice privind implementarea tehnologiilor informaționale în predarea cursului „Teoria grafurilor”. In: Inovații prin intermediul TIC în învățămăntul universitar și preuniversitar din Republica Moldova, 19 decembrie 2014, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Tipogr. "Centrografic", 2015, pp. 96-104. ISBN 978-9975-88-001-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Inovații prin intermediul TIC în învățămăntul universitar și preuniversitar din Republica Moldova 2015
Conferința "Inovații prin intermediul TIC în învățămîntul universitar și preuniversitar din Republica Moldova"
Cahul, Moldova, 19 decembrie 2014

Abordări didactice privind implementarea tehnologiilor informaționale în predarea cursului „Teoria grafurilor”


Pag. 96-104

Bostan Marina
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 9 aprilie 2021


Rezumat

The article contains an overview of the experience of information technologies application in graph theory studying. Through a parallel are indicated the advantages and disadvantages of software systems used in graph theory`s domain today. Here are underlined the most important problems and the highest complexity of graph theory, require for continuous improvement of presented ICT systems and the methodology that is applied in the study process, a continued development of algorithms and problem-solving in processing graphs activity.

Cuvinte-cheie
teoria grafurilor, sisteme TIC, algoritmi de programe, reprezentarea grafului, prelucrarea biblioteci de funcții, algoritm, modelare matematică