Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-10 22:14 |
![]() MIHALACHI, Rodica, PANICO, Vasile. Parteneriatul școală – familie în sporirea însușitei elevilor de vârstă școlară mică. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Pedagogie în învățământul preșcolar și primar, 27-28 februarie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 4, pp. 271-282. ISBN 978-9975-76-321-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 4, 2021 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 27-28 februarie 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 271-282 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
În lucrare se reflectă/ilustrează posibilitățile și mijloacele de realizare a unui parteneriat benefic și funcțional școală-familie orientat spre sporirea însușitei elevilor de vârstă școlară mică. Parteneriatul școală-familie devine un factor eficient de sporire a însușitei elevilor atunci când se fundamentează pe principiile pedagogiei colaborării: umanizarea vieții și activității de învățare a elevilor; încrederea și optimismul; ajutorul și înțelegerea reciprocă; unitatea activității independente creatoare și autoeducația ș. a. Sistemul de activități de colaborare școală-familie s-a fundamentat pe ideile/conceptele pedagogiei colaborării și a fost orientat/ direcționat spre realizarea a două obiective de bază: a) formarea culturii pedagogice a părinților; b) sporirea însușitei elevilor prin realizarea unui parteneriat colaborativ. |
||||||
Cuvinte-cheie parteneriat școală-familie, însușita elevilor de vârstă școlară mică, pedagogia colaborării, principiile pedagogiei colaborării, school-family partnership, the characteristics of young school age pupils, the pedagogy of collaboration, the principles of pedagogy of collaboration |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Mihalachi, R.</dc:creator> <dc:creator>Panico, V.</dc:creator> <dc:date>2021</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p>În lucrare se reflectă/ilustrează posibilitățile și mijloacele de realizare a unui parteneriat benefic și funcțional școală-familie orientat spre sporirea însușitei elevilor de vârstă școlară mică. Parteneriatul școală-familie devine un factor eficient de sporire a însușitei elevilor atunci când se fundamentează pe principiile pedagogiei colaborării: umanizarea vieții și activității de învățare a elevilor; încrederea și optimismul; ajutorul și înțelegerea reciprocă; unitatea activității independente creatoare și autoeducația ș. a. Sistemul de activități de colaborare școală-familie s-a fundamentat pe ideile/conceptele pedagogiei colaborării și a fost orientat/ direcționat spre realizarea a două obiective de bază: a) formarea culturii pedagogice a părinților; b) sporirea însușitei elevilor prin realizarea unui parteneriat colaborativ.</p></dc:description> <dc:description xml:lang='en'><p>The paper reflects / illustrates the possibilities and means of achieving a beneficial and functional school-family partnership aimed at increasing the quality of young school pupils. The school-family partnership becomes an effective factor for increasing the pupils' learning when it is based on the principles of collaboration pedagogy: humanizing the life and learning activity of pupils; confidence and optimism; mutual help and understanding; the unity of independent creative activity and self-education, etc. The system of school-family collaboration activities was based on the ideas / concepts of collaborative pedagogy and was oriented towards the achievement of two basic objectives: a) The formation of the pedagogical culture of the parents; b) Increasing the pupils' learning by achieving a collaborative partnership.</p></dc:description> <dc:source>Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice (Vol. 4) 271-282</dc:source> <dc:subject>parteneriat școală-familie</dc:subject> <dc:subject>însușita elevilor de vârstă școlară mică</dc:subject> <dc:subject>pedagogia colaborării</dc:subject> <dc:subject>principiile pedagogiei colaborării</dc:subject> <dc:subject>school-family partnership</dc:subject> <dc:subject>the characteristics of young school age pupils</dc:subject> <dc:subject>the pedagogy of collaboration</dc:subject> <dc:subject>the principles of pedagogy of collaboration</dc:subject> <dc:title>Parteneriatul școală – familie în sporirea însușitei elevilor de vârstă școlară mică</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>