Aspecte metodologice ale citirii și scrierii în clasa I
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
1000 171
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-17 17:12
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:37.046.12 (2)
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3884)
Education in relation to the educand, pupil. Guidance (245)
SM ISO690:2012
MUNTEANU, Tamara. Aspecte metodologice ale citirii și scrierii în clasa I. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Pedagogie în învățământul preșcolar și primar, 27-28 februarie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 4, pp. 283-287. ISBN 978-9975-76-321-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 4, 2021
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
Chişinău, Moldova, 27-28 februarie 2021

Aspecte metodologice ale citirii și scrierii în clasa I

CZU: 37.016:37.046.12

Pag. 283-287

Munteanu Tamara
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 16 martie 2021


Rezumat

Articolul reflectă problema formării premiselor citit-scrisului. Se evidențiază particularitățile psihologice ale copiilor de 6-7 ani; cerințele în cadrul predării-învățării cititscrisului; se descriu metodele folosite pentru învățarea citirii și a scrierii; se relevă importanța însușirii citit-scrisul pentru dezvoltarea elevilor, atât în școală, cât şi în viaţă.

The article reflects the problem of forming the premises of reading and writing. The author highlights the psychological peculiarities of children aged 6-7; requirements in teachinglearning to read and write; describes the methods used to learn to read and write; reveals the importance of learning to read and write for the evolution of students, both in school and in life.

Cuvinte-cheie
premise ale citit-scrisului, particularităţi psihologice, metode,

premises of reading and writing, psychological peculiarities, Methods