Articolul precedent |
Articolul urmator |
1000 171 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-17 17:12 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:37.046.12 (2) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3884) |
Education in relation to the educand, pupil. Guidance (245) |
SM ISO690:2012 MUNTEANU, Tamara. Aspecte metodologice ale citirii și scrierii în clasa I. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Pedagogie în învățământul preșcolar și primar, 27-28 februarie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 4, pp. 283-287. ISBN 978-9975-76-321-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 4, 2021 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 27-28 februarie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:37.046.12 | ||||||
Pag. 283-287 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul reflectă problema formării premiselor citit-scrisului. Se evidențiază particularitățile psihologice ale copiilor de 6-7 ani; cerințele în cadrul predării-învățării cititscrisului; se descriu metodele folosite pentru învățarea citirii și a scrierii; se relevă importanța însușirii citit-scrisul pentru dezvoltarea elevilor, atât în școală, cât şi în viaţă. |
||||||
Cuvinte-cheie premise ale citit-scrisului, particularităţi psihologice, metode, premises of reading and writing, psychological peculiarities, Methods |
||||||
|