Specificul autoaprecierii la copiii cu tulburări de limbaj
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
499 19
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-01 14:17
SM ISO690:2012
CIOBANU, Adriana, APOSTOL, Elena. Specificul autoaprecierii la copiii cu tulburări de limbaj. In: Asistenţa logopedică: actualitate şi orizonturi, 22-23 noiembrie 2018, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2019, pp. 42-46. ISBN 978-9975-46-403-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Asistenţa logopedică: actualitate şi orizonturi 2019
Conferința "Asistenţa logopedică: actualitate şi orizonturi"
Chişinău, Moldova, 22-23 noiembrie 2018

Specificul autoaprecierii la copiii cu tulburări de limbaj


Pag. 42-46

Ciobanu Adriana, Apostol Elena
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 28 februarie 2021


Rezumat

Articolul este consacrat problemei cercetării specificului dezvoltării autoaprecierii la copiii cu tulburări de limbaj. Cercetarea a constatat că copiii cu tulburări de limbaj nu se pot autoaprecia, nu se stimează, se închid în sine. Din cauza tulburărilor de limbaj acești elevi nu-și pot dezvolta abilitățile de autoapreciere, nu-și pot evalua propria valoare, reflectă o poziție critică faţă de propriul potențial.

This article focuses on the research of the specificity of the development of self-esteem in children with language disorders. The research found that children with language disorders can not self-esteem, they do not trust themselves to close themselves. Because of language disorders, these students can not develop their self-esteem skills, can not assess their own value, reflect a critical attitude towards their own potential.

Cuvinte-cheie
autoapreciere, tulburare de limbaj, subapreciere, dezorganizarea personalităţii, dezordini comportamentale,

self-esteem, language disorder, under-appreciation, personality disorganization, behavioral disorder