Challenges of inclusive education in the context of blended learning
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
928 33
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-15 18:26
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.015 (953)
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3950)
SM ISO690:2012
DARAWSHA, Ahlam, GALIA, Nadia. Challenges of inclusive education in the context of blended learning. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2020, nr. 4(22), pp. 146-151. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v22i4.146-151
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 4(22) / 2020 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

Challenges of inclusive education in the context of blended learning

Provocări ale educației inclusive în contextul învățării mixte

DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v22i4.146-151
CZU: 37.015

Pag. 146-151

Darawsha Ahlam, Galia Nadia
 
Academic College of Education
 
 
Disponibil în IBN: 20 ianuarie 2021


Rezumat

Blended learning becomes an approach that helps teachers to build up positive and inclusive learning environments. SEN students must get individualized support and blended learning is known as a flexible approach, that allows personalized learning and offers a great possibility of resource selection. In addition, SEN students will have the possibility to try different learning patterns (traditional classroom/online learning) that definitely will facilitate learning. However, blended learning is a new approach, so teachers will have the opportunity to experiment and reflect on the effectiveness of the learning process and develop strategies that will meet the real learning needs of SEN students and not only. Creating a positive learning environment, positive relationships, adapted learning strategies, adjusted curriculum, are elements that can lead to a successful outcome.

Învățarea mixtă este abordarea inovativă care facilitează activitatea profesorului în contextul stringentelor sociale curente. Stilul combinat este cunoscut pentru flexibilitatea sa, iată de ce, permite profesorului să construiască medii de învățare pozitive și inclusive. Numeroasele principii ale stilului de predare mixt precum învățarea personalizată, centrată pe elev sau activități în bază de sarcini, abundența și posibilitatea de selectare și utilizare a resurselor educaționale facilitează procesul de învățare a elevilor cu necesități educaționale speciale. De asemenea, studenții CES vor avea posibilitatea de a practica diferite modele de învățare (clasă tradițională/online) cea ce va spori învățarea. Așa cum, învățarea mixtă, este o abordare nouă, profesorii vor beneficia de oportunitatea de a experimenta și reflecta asupra eficacității procesului de învățare, iar apoi, să dezvolte strategii de predare care vor satisface nevoile reale de învățare ale elevilor CES și nu numai. Crearea unui mediu pozitiv și inclusiv de învățare, strategii de învățare adaptate, curriculum ajustat, sunt elemente care pot rezulta succese.

Cuvinte-cheie
blended learning, positive environment, digital tools, SEN students, online, face-to-face learning, Strategies, curriculum, learning needs,

învăţare mixtă, mediu pozitiv, mediu inclusiv, instrumente digitale, elevi CES, învățare online, strategii, curriculum